|
| |
|
|
|
|
Klienci Cyfrowego Polsatu narzekają na zniknięcie niemieckich kanałów z transmisjami Euro 2016
Cyfrowy Polsat usunął wczoraj ze swojej oferty niemieckie kanały ZDF i Das Erste, transmitujące mecze Euro 2016. W Polsce prawa do tej imprezy ma Telewizja Polsat. - Aktualnie stacje te nie są częścią naszej oferty - tłumaczy Wirtualnemedia.pl firma. więcej
|
TVN wybierze seniora, który poprowadzi program ,,Uwaga!". Nowa akcja społeczna ,,Zauważeni"
25 czerwca br. TVN rusza z akcją społeczną „Zauważeni", której celem jest zwrócenie uwagi na starszych ludzi oraz przyczynić się do zmiany w ich postrzeganiu. Stacja przeprowadzi też wśród seniorów casting na prezentera specjalnych wydań programu „Uwaga!". więcej
|
,,Brać czy nie brać 2" jesienią w History. Michał Wójcik i Łukasz Radwan prowadzącymi
Ruszyły prace na planie drugiej serii programu „Brać czy nie brać", którą widzowie History obejrzą jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzącymi cyklu pozostają Michał Wójcik i Łukasz Radwan. więcej
|
,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" od września w Polsacie. Wystąpią m.in. Skrzynecka, Galiński, Kurek i Wróżbita Maciej
Ruszyły prace na planie do reality-show „Top Chef. Gwiazdy od kuchni", które od września trafi na antenę Telewizji Polsat. W programie wezmą udział m.in. Małgorzata Kalicińska, Anita Sokołowska, Bartosz Kurek i Wróżbita Maciej. więcej
|
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach", programie „Projekt lady" i „Faktach". więcej
|
Internauci radzą, jak przywrócić kanały ZDF i Das Erste w Cyfrowym Polsacie
Szybko po wyłączeniu przez Cyfrowy Polsat niemieckich kanałów ZDF i Das Erste, w których transmitowane są mecze Euro 2016, internauci zaczęli publikować krótką instrukcję, jak można ręcznie przywrócić te kanały. U części klientów stacje dalej są dostępne na dalszych pozycjach na liście. więcej
|
,,Naturalnie Polska 2" w Planete+. Łukasz Tulej nowym prowadzącym
19 czerwca 2016 roku Planete+ rozpocznie emisję drugiego sezonu swojej autorskiej produkcji „Naturalnie Polska". Nowym prowadzącym programu został Łukasz Tulej. więcej
|
|
|
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł
- Odpowiednie motto na radiowozach wspomoże wizerunek policji. Jednak ogłoszenie publicznego konkursu na hasło może wywołać falę żartów w internecie, a w wyborze zwycięzcy powinny uczestniczyć renomowane agencje PR - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Sorówka, Tomasz Okulicz, Daniel Przygoda i Marcin Michalski. więcej
|
Kamil Wiszowaty: Value Media rozwija się, oferując klientom dodatkowe usługi (wywiad)
Klasyczne podejście do planowania digitalu dzielące komunikację na tą kierowaną do wszystkich i remarketing nie zdaje egzaminu. Dzięki oparciu marketingu o big data, możemy być bardziej relewantni, a co za tym idzie skuteczniejsi biznesowo. Przekraczanie oczekiwań klientów to misja, która definiuje naszą strukturę, podejście do biznesu, kierunki strategicznego rozwoju - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media (Group One). więcej
|
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach", programie „Projekt lady" i „Faktach". więcej
|
Deloitte po 15 latach odświeża swoją identyfikację wizualną, logo w nowym kolorze
Globalna firma doradcza Deloitte wprowadziła drobne modyfikacje w swojej identyfikacji wizualnej, przede wszystkim logotypie. To pierwsza taka zmiana od 15 lat. więcej
|
,,Czas na przerwę, czas na KitKat" - nieobecny na Euro 2016 Maciej Rybus w reklamie KitKat (wideo)
KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat", wykorzystuje przerwę w grze zawodnika. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker. więcej
|
,,See what's possible" - Jennifer Garner i polskie blogerki modowe promują kosmetyki Neutrogena (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Neutrogena z udziałem amerykańskiej aktorki Jennifer Garner oraz autorek blogów What's Anna Wears, Beauty Fashion Shopping i Cajmel. Akcję, pod hasłem „See what's possible", przygotowały i realizują firmy DDB, Hogarth Worldwide Limited, Universal MacCann, AdComms i ATW Communications. więcej
|
Problemy w tańczeniu twista reklamują nowe Twisty od Bakomy (wideo)
Bakoma rozpoczęła kampanię promującą jogurty pitne i wyciśnięte soki Twist. Akcję przygotowały agencje Opus B i UM. więcej
|
Łukasz Nowak dyrektorem technologicznym w VML Poland
Agencja VML Poland stawia na rozwój działu technologicznego i wprowadza zmiany w strukturze oraz ofercie. Na jego czele stanął Łukasz Nowak jako chief technology officer. więcej
|
Mateusz Szufel: z 1000ideas do Grupy Walk
Mateusz Szufel objął funkcję community manager w social mediowym pionie Grupy Walk. Wcześnie pracował w agencjach 1000ideas, Eura7 i Opcom. więcej
|
,,Sprawdzian w żłobku" w kampanii Bepanthen Baby (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa produktów Bepanthen Baby (z portfolio koncernu Bayer) do pielęgnacji małych dzieci. Akcję, pod hasłem „Sprawdzian w żłobku", przygotowały firmy marketingowe Lemon Sky J. Walter Thompson, Ed Commercials i MediaCom Warszawa. więcej
|
Grupa SARE kupiła mailPro od Positive Technology
Zajmująca się marketingiem internetowym Grupa SARE przejęła od grupy Positive Technology spółkę mailPro specjalizującą się w realizacji kampanii e-mail marketingowych. więcej
|
Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu
Agencja Ogilvy & Mather od realizacji kampanii marki Alcotest rozpoczyna współpracę z firmą Hydrex, właścicielem „Domowego Laboratorium", firmy specjalizującej się w produkcji testów domowego użytku. więcej
|
click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media
Lufthansa Global Business Center wybrała agencję click community do obsługi swoich kanałów social media. Współpraca ta ma pomóc budować wizerunek LGBC jako wartościowego pracodawcy. więcej
|
,,Przyjemność malowania" w reklamach farb Flugger (wideo)
W internecie rozpoczęła kampania reklamowa farb Flugger pod hasłem „Przyjemność malowania". Przygotowała ją agencja Apella. więcej
|
Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat
Holding marketingowy Dentsu Aegis Network w wyniku wygranego przetargu nadal będzie zajmował się międzynarodową obsługą mediową koncernu Kellog (produkującego płatki śniadaniowe, ciastka i przekąski, m.in. Prinlges i Corn Flakes). Na naszym rynku odpowiada za to dom mediowy Carat Polska. więcej
|
|
|
42 proc. Polaków ufa dziennikarzom. Bardziej ufamy prasie niż mediom internetowym
55 proc. Polaków wierzy, że informacje podawane przez media są prawdziwe. Dziennikarzom ufa 42 proc. badanych, a organizacjom medialnym 46 proc. Bardziej ufamy gazetom niż mediom internetowym - wynika z raportu Digital News Report 2016 Instytutu Reutersa. więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej
|
W USA prasa z najgorszym wynikiem od 2009 roku, w górę telewizja kablowa i internet
Według szacunków Pew Research Center w 2015 roku prasa drukowana w USA zanotowała spadek nakładów o 7 proc. i stratę przychodów o 8 proc. To najgorszy wynik od 2009 roku. Zwyżkowa tendencja dotyczy internetu i telewizji, która pozostaje dla Amerykanów głównym źródłem newsów. więcej
|
Maja Kuczmińska członkiem zarządu wydawcy ,,Tygodnika Powszechnego"
Maja Kuczmińska została powołana do zarządu spółki Tygodnik Powszechny, która jest wydawcą magazynu „Tygodnik Powszechny". więcej
|
,,National Geographic" najchętniej kupowany w I kwartale, ,,Voyage" z największym spadkiem
W I kwartale br. wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage". Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic". więcej
|
PMPG Polskie Media prognozuje spadek wpływów i wzrost EBITDA, 10 proc. mniej ze sprzedaży ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" w druku
Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą tygodniki „Wprost" i „Do Rzeczy", prognozuje, że w br. zanotuje 51 mln zł wpływów ze sprzedaży, 8,1 mln zł zysku EBITDA i 7,5 mln zł zysku EBIT. Przychody ze sprzedaży wersji drukowanych „Wprost" i „Do Rzeczy" zmaleją o 10 proc., a ze sprzedaży reklam w tych tytułach - wzrosną o 14 proc. więcej
|
|
|
Piotr Pacewicz: OKO.press ma utrzymywać się sam, wydaliśmy już kilkadziesiąt tys. zł
W tym tygodniu wystartował nowy serwis dziennikarstwa śledczego OKO.press. Jego redaktorem naczelnym jest Piotr Pacewicz. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Pacewicz ujawnia więcej informacji na temat kulis powstawania serwisu. więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej
|
Twitter wprowadzi targetowanie reklam na podstawie emotikon użytkowników. ,,Kontrowersyjne, ale ma szansę powodzenia"
Twitter zapowiedział, że umożliwi markom targetowanie reklam na podstawie emotikon zamieszczanych w tweetach przez użytkowników. - W pierwszej kolejności pomyślałem, że to żart, ale gdy sprawę przemyślałem - to rozwiązanie ma szansę zaistnieć - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mikołaj Nowak, specjalista ds. nowych mediów w TVN. więcej
|
Ponad połowa młodych Polaków blokuje reklamy w internecie. Bo są irytujące i jest ich za dużo
56 proc. Polaków, którzy nie ukończyli 35 roku życia blokuje reklamy w internecie. Odsetek ogółu blokujących wśród polskich internautów to 38 proc. - najwyższy spośród wszystkich badanych państw. Głównym powodem blokowania reklam jest przesyt ich ilością oraz to, że są irytujące - wynika z raportu Digital News Report 2016 Instytutu Reutersa. więcej
|
Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem wykonawczym ds. operacyjnych w Grupie Onet
Dominika Herburt-Heybowicz objęła w Grupie Onet nowo utworzoną funkcję dyrektora wykonawczego. Wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce. więcej
|
Pierwsza inwestycja Chan Zuckerberg Initiative wesprze 24 mln dol. afrykański startup Andela
Założona przez Marka Zuckerberga i jego żonę fundacja Chan Zuckerberg Initiative dokonała swojej pierwszej inwestycji. Dofinansuje kwotą 24 mln dol. działający w Afryce startup Andela szkolący lokalnych informatyków i wyszukujący dla nich posady. więcej
|
Google wprowadza zielone oznaczenia linków sponsorowanych, mogą być mylone z wynikami organicznymi
Google wprowadził w swojej wyszukiwarce nowe oznaczenia linków sponsorowanych, które teraz będą mieć kolor zielony. To może wprowadzać w błąd niektórych użytkowników, ale Google twierdzi, że internauci potrafią odróżnić wyniki promowane od organicznych. więcej
|
,,Siła kobiet. Droga do sukcesu" - nowy program Katarzyny Janowskiej w Onet.pl
W niedzielę 19 czerwca br. na portalu Onet.pl zostanie wyemitowany pierwszy odcinek autorskiego programu Katarzyny Janowskiej pt. „Siła kobiet. Droga do sukcesu". więcej
|
Strony Grupy Onet-RASP z wideo o reprezentacji Polski od Laczynaspilka.pl
Grupa Onet-RAS Polska podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę, w ramach której na stronach internetowych wydawcy będą publikowane materiały wideo, głównie o reprezentacji Polski, realizowane przez redakcję portalu Laczynaspilka.pl. więcej
|
Rozgłośnie z Open.fm i Polskastacja.pl na stronie głównej WP.pl
Na stronie głównej portalu WP.pl pojawiła się możliwość słuchania najpopularniejszych stacji radiowych z oferty serwisów Open.fm i Polskastacja.pl (należących do Grupy Wirtualna Polska). więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz