niedziela, 26 czerwca 2016

DEMOKRACJA


Całe nasze rozumowanie sprowadza się
do ustępowania czuciu.
Ale wyobraźnia jest zarazem podobna i przeciwna
czuciu, tak iż nie sposób odnaleźć się w tych sprzecznościach.
Ten powiada, że moje przeświadczenie jest urojeniem,
ów, że jego urojenie jest przeświadczeniem.
Trzeba by mieć prawidło: nastręcza się rozum, ale i on da się
naginać we wszystkich kierunkach; tak więc nie ma prawidła.


(Blaise Pascal Myśli,  fragment 474 (274)

..

Istotne: Referendum w UK odbyło się 23 czerwca 2016.
Walne zgromadzenie naszej Spółdzielni trwało od 16.30 do 23:06 - również 23 czerwca 2016.
..
Oba wydarzenia - to wielkie i to nasze - powiem bez przesady dotknęły mnie mocno.
..
Gdy wyszedłem z Klubu Witeź , za minutę  na przystanek podjechało MPK 28 i byłem tak skołowany, że nawet nie zauważyłem jakie miałem szczęście.
..
Włączyłem kompa, nastawiłem herbatę - i przykra niespodzianka: brak połączenia z Internetem. Nie mogłem więc obserwować sytuacji Referendum w UK przez całą noc jak sobie obiecywałem.
Teraz widzę, że także w tym miałem szczęście.
Co-Partner !
..
Troszkę wcześniej - w niedzielę 12 CZERWCA 2016  mieliśmy również lokalne wydarzenie referendalne.
Otóż w Kielcach odbyło się referendum w sprawie odwołania Prezydenta Miasta Kielce Wojciecha Lubawskiego - który na tym stanowisku odbywa już czwartą kadencję.
..
Niestety - nasze referendum w Kielcach zostało unieważnione poprzez manipulację frekwencją : uczestniczyło prawie 28 tysięcy PT Kielczan - prawdziwych Obywateli.
Natomiast zabrakło ca 12 tysięcy uczestników - powiedzmy uczciwie; większość posłuchała apeli Pana Prezydenta aby nie uczestniczyli w referendum: "jeśli są za Nim".
Nb gdyby te 12 tysięcy więcej mieszkańców Kielc wzięło udział w referendum i choćby wszyscy głosowali za Panem Prezydentem - to i tak dostałby "czerwoną kartkę" - ponieważ uzyskał poprcie niewiele ponad 500 osób - a ponad 27 tysięcy zażądało zejścia " z boiska".
..
To jest fakt podstawowy: manipulacja frekwencją - także w UK - tylko tam odbyło się to subtelniej, Mówiąc najkrócej to były sprawy też wokół Internetu.
Może dlatego wyłączyli u nas Internet?
Nb awarię z Internetem UPC usunęło ok.10 - tej w piątek.
DEMOKRACJA

ad

http://pascalalter.salon24.pl/718181,bbc-eu-referendum-coverage-live

Brak komentarzy: