sobota, 25 czerwca 2016

RURY

Wczoraj byłem na Walnym (zgromadzeniu) - naszej spółdzielni.
Od 16:30 do 23:06 - trudno uwierzyć, ale to fakt.
Było gorąco - z początku duszno.
(...)
Obserwowałem zaciętą walkę wyborczą - pięć - czy sześć tur.
(muszę ustalić w notatkach)
Robiłem parę ujęć - zostałem o to - pierwszy raz !
- zaatakowany.
Dowiedziałem się, że to "zamknięte spotkanie"
- ale wcześniej broniłem człowieka, którego postanowili
wykreślić z rejestru członków - choć jest bezdomny
i nikomu nie wadzi?
Pytałem dlaczego?
"Bo tak jest w statucie" usłyszałem od Pani Mecenas".
..
Miałem inny cel jednak: chciałem zgłosić problem istotny.
(badanie technologiczne metodą pobierania prób zużycia
rur gazowniczych w pionach po 39-40 latach eksploatacj)
Pozwolono go przedstawić - lecz nie ujęto we wnioskach.
..
Czy odnotowano moje wystąpienie w protokóle?
Zobaczymy.
..
Co to ma wspólnego z Brexit?
Bardzo dużo : jak wyglądają wybory,
czym kierują się ludzie nawet w takiej sprawie
jak członkostwo w radzie nadzorczej.
..
Na walnym decydowały różnice 1 - 2 głosów;
o o Brexit zdecydowały raptem niecałe 2%.
wyborców głosujących czynnie - przy frekwencji (72?)
..
U nas na Walnym w poszczególnych turach
frekwencja była malejąca: od 125 osób do 47
na końcu...
Właśnie te 47 osób( ze mną) głosowały
w najważniejszych sprawach.
Prawie jednomyślnie - jak rodzina.
..
Po wyborze "swoich"kandydatów sala
pustoszała.
..
W sprawie RUR nie głosowano - nie umieszczono
wniosku jako zgłoszonego.
Co miałem zrobić? Kłócić się?
..
Sądzę jednak, że ten problem
jest szerszy,
Instalacje gazowe w blokach post-PRL..
RURY

ad

http://pascalalter.salon24.pl/718181,bbc-eu-referendum-coverage-live

Brak komentarzy: