|
| |
|
|
|
|
UOKiK prowadzi postępowanie przeciwko Multimedia Polska Energia. Sprawdzi, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd
UOKiK rozpoczął postępowanie przeciwko spółce Multimedia Polska Energia. Urząd chce sprawdzić, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd podczas podpisywania umów na dostarczanie energii. więcej
|
Maciej Chmiel: Dwójka jest kobietą. Więcej wysokiej kultury i produkcji własnej
Kończy się wiosenny sezon w Telewizji Polskiej. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor TVP2 Maciej Chmiel podsumowuje ramówkę i opowiada o strategii rozwoju anteny na kolejne lata. Ma być więcej wysokiej kultury i produkcji własnej, które trafią na zagraniczne rynki. więcej
|
Kłopoty z transmisją Euro 2016 w Ipli zirytowały internautów
W sobotę wieczorem podczas transmisji meczu Anglia - Rosja, pierwszego hitowego spotkania Euro 2016 pokazywanego tylko w odpłatnych kanałach Polsat Sport, pojawiły się duże problemy z przekazem na platformie internetowej Ipla. Wielu użytkowników narzekało na to w social media. więcej
|
Koniec programu ,,Świat się kręci". Od września nowy show w TVP1
Telewizja Polska nie będzie kontynuować programu „Świat się kręci", jego ostatni odcinek wyemitowano w piątek. Nadawca pracuje nad własnym programem informacyjno-rozrywkowym, który trafi na antenę po wakacjach. więcej
|
Filip Chajzer i Urszula Chincz poprowadzą ,,Dzień Dobry Wakacje" w TVN
Filip Chajzer i Urszula Chincz zostaną współprowadzącymi program „Dzień Dobry Wakacje" - wakacyjną odsłonę programu „Dzień Dobry TVN". Oglądać go będzie można w TVN w letnie weekendy. więcej
|
,,Barwy szczęścia" straciły 280 tys. widzów, ale TVP2 zdecydowanym liderem rynku. 78 mln zł z reklam
Serial „Barwy szczęścia" w sezonie 2015/2016 śledziło 3,48 mln osób, o 280 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 77,60 mln zł. więcej
|
Ruszają zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Singielka"
W poniedziałek 13 czerwca ruszają zdjęcia do nowych odcinków serialu „Singielka", które TVN będzie pokazywać na swojej antenie jesienią br. więcej
|
Agencje PR mają zlecenie na prezesa TVP? Kurski: nic nie powstrzyma zmian w telewizji publicznej
Agencje public relations oferują duże kwoty pieniędzy za materiały kompromitujące prezesa Telewizji Polskiej - podała „Gazeta Finansowa". - Żadne „zlecenie na Kurskiego" nie zatrzyma zmian w telewizji publicznej - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl prezes Jacek Kurski. więcej
|
Właściciel UPC Polska bliski przejęcia Multimedia Polska
Liberty Global, właściciel sieci UPC Polska, jest bliski podpisania umowy kupna sieci Multimedia Polska - podał „Puls Biznesu", powołując się na pięć niezależnych źródeł. więcej
|
|
|
Szef Radia ZET: o rozstaniu autonomicznie zdecydowała Monika Olejnik. Tomasz Lis: naciski polityczne bardziej prawdopodobne
Redaktor naczelny Radia ZET Jarosław Paszkowski w odpowiedzi na list grupy dziennikarzy zapewnił, że to Monika Olejnik autonomicznie podjęła decyzję o ostatecznym zakończeniu współpracy ze stacją. - Naciski polityczne w tej sprawie po tym liście wydają się jeszcze bardziej prawdopodobne - ocenił Tomasz Lis. więcej
|
|
Słuchacze Trójki szykują pikietę przeciw zmianom w stacji, solidaryzują się z dziennikarzami
Na fanpage'u „Ratujmy Trójkę", zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni, ogłoszono pikietę przed siedzibą stacji. Ma to być gest solidarności z pracownikami rozgłośni, których objęły roszady personalne. Udział w pikiecie zadeklarowało już ponad 300 osób. więcej
|
|
Monika Tarka i Robert Kilen w radiowej Jedynce w ,,Podwójnym Espresso" i ,,Lecie z Radiem"
Monika Tarka i Robert Kilen, którzy 20 czerwca dołączą do zespołu prowadzących wakacyjną audycję „Lato z Radiem", pojawią się w paśmie „Co ludzie mówią, czyli rozmowa z życia wzięta." Będą też prowadzić codzienny poranny program „Podwójne Espresso". więcej
|
|
Dziennikarze ,,Polityki", ,,Newsweeka", TVN i ,,GW" krytykują zwolnienie Moniki Olejnik z Radia ZET. ,,Demonstracja polityczna"
Ponad 20 dziennikarzy z różnych mediów - przede wszystkim „Polityki", „Newsweek Polska", TVN i „Gazety Wyborczej" - ogłosiło list otwarty krytykujący sposób zakończenia współpracy przez Radio ZET z Moniką Olejnik. - Postawienie dziennikarki przed wcześniej podjętą decyzją oraz natychmiastowe ogłoszenie jej publicznie mogło wyglądać na demonstrację polityczną - uważają. więcej
|
|
Transmisje koncertów, słuchowiska i konkurs dla słuchaczy latem w PR2
W poniedziałek 13 czerwca br. startuje letnia ramówka Radiowej Dwójki, w której przygotowano transmisje z polskich festiwali, premierowe słuchowiska oraz czytanie prozy, a w konkursie „Płyta na lato" słuchacze mogą wygrać nagrody. więcej
|
|
Polskie Radio 24 rozstaje się z Magdaleną Rigamonti. Przez wywiady z Zimochem czy zmianę ramówki?
W piątek informacyjne Polskie Radio 24 zdecydowało o rozstaniu z dziennikarką Magdaleną Rigamonti. Prowadziła tam cykliczną audycję „W poniedziałek u Rigamonti". - To przez wywiady z Zimochem - twierdzi dziennikarka. - Zmienia się ramówka na lato - odpowiada rzecznik prasowy PR. więcej
|
|
Radio Szczecin liderem. Trójka wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
|
|
|
|
Polskie Euro 2016 reklamowe: promują się nie tylko sponsorzy reprezentacji, turnieju i piłkarzy (wideo)
Euro 2016 to nie tylko impreza sportowa, ale i swoisty festiwal reklamowy. Jego potencjał wykorzystują na polskim rynku nie tylko sponsorzy turnieju, tacy jak Coca-Cola czy Kia, Hyundai, i sponsorzy reprezentacji, np. Lotos, ale też inne marki, z imprezą w ogóle nie związane, jak np. Mitsubishi czy RTV Euro AGD. więcej
|
Snapchat, mobile, Pinterest i wideo na Facebooku - 9 najważniejszych trendów dla marketerów
Raporty Mary Meeker na temat trendów internetowych jest jedną z najważniejszych publikacji branżowych na świecie. Co roku partner w funduszu VC Kleiner Perkins Caufield & Byers prezentuje wybór, jej zdaniem, najważniejszych wątków związanych z nowymi technologiami i biznesem internetowym. Wybraliśmy z raportu Mary Meeker na 2016 rok najciekawsze zaobserwowane trendy, które wpłyną na pracę polskich marketerów. więcej
|
Michał Jaksik zastąpił Tomasza Siatkowskiego jako właściciel i prezes Mniam.tv
Michał Jaksik został wyłącznym udziałowcem i prezesem studia produkcyjnego Mniam.tv. Pełniący poprzednio te funkcje Tomasz Siatkowski dalej będzie pracował w firmie jako reżyser. więcej
|
Grzegorz Krychowiak uczy się inwestować w reklamach X-Trade Brokers (video)
Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) rozpoczął projekt edukacyjny z reprezentantem Polski w piłce nożnej Grzegorzem Krychowiakiem. Akcję wspiera kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska). więcej
|
Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)
Grzegorz Krychowiak, zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, został ambasadorem marketingowym samochodów Toyota RAV4 Hybrid. Na razie jednak nie będzie ich reklam z jego udziałem. więcej
|
Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo
Na gdańskich przystankach tramwajowych i autobusowych zawisły plakaty Miejskiego Ogrodu Zoologicznego „Wybrzeża" z obrazkami zwierząt narysowanych przez dzieci. Mają one zachęcać do odwiedzania zoo. więcej
|
Anna Elwart: z Cube Group do Digital Resolution w Grupie OMD
Anna Elwart objęła stanowisko head of performance w Digital Resolution, agencji marketingu efektywnościowego, należącej do Grupy OMD. Ostatnio pracowała w Cube Group. więcej
|
,,Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!" - polskie produkty i firmy w kampanii Biedronki
Sieć sklepów Biedronka zaczęła kolejną odsłonę kampanii promującej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!". Kampanię reklamową przygotowały agencje Duda Polska i MEC. więcej
|
Heineken jako globalny partner Formuły 1 wyłączną marką piwną wyścigów
Firmy Heineken i Formula One Management podpisały umowę, na mocy której Heineken zostanie globalnym partnerem Formuły 1 i wyłącznym partnerem piwnym wyścigów. Logo marki nie pojawi się jednak na bolidach. więcej
|
Ludzie reklamy typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w finale Francja zagra z Niemcami
W finale Euro 2016 zagrają Francja z Niemcami, najlepszym piłkarzem zostanie Antoine Griezmann, a reprezentacja Polski wyjdzie z grupy eliminacyjnej, jednak odpadnie w kolejnym etapie rozgrywek. Gwiazdą turnieju zostanie Robert Lewandowski - przynajmniej dla Polaków. Wyniki Euro 2016 typują dla Wirtualnemedia.pl managerowie z agencji reklamowych i domów mediowych. więcej
|
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej szuka agencji reklamowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR szuka agencji, która opracuje koncepcję wypromowania wyszukiwarki agencji znajdującej się na stronie Stowarzyszenia. więcej
|
,,Odbólatory" - słowa bez bólu w kampanii Ibupromu
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa preparatu Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) pod nazwą „Odbólatory". Za realizację akcji odpowiadają agencja 2012 i Mets (należący do MEC). więcej
|
TOP10 reklam na YouTubie: Knorr, Procter&Gamble, McDonald's, Go Pro, Lufthansa, Evian (wideo)
W maju br. klipem reklamowym, który zanotował na YouTubie zdecydowanie najwięcej odtworzeń, był spot Knorr. W czołowej dziesiątce znalazły się też filmiki promujące m.in. marki McDonald's, Go Pro, Lufthansa i Procter&Gamble. więcej
|
Reklamy tygodnia: Actimel, Nike, piwo Łomża, ,,Nie ból się!" i peruki przeciw nowotworom (wideo)
W zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie reklamy zagraniczne i trzy polskie. Są to międzynarodowa kampania Nike z Cristiano Ronaldo oraz społeczna akcja rumuńskiej agencji McCann, a także polskie spoty promujące Actimel i piwo Łomża, a także społeczna kampania „Nie ból się! Bądź wolny od bólu". więcej
|
Travelist.pl z międzynarodową kampanią od iProspect
iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamującą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i Izraelu. więcej
|
|
|
Akcje Agory fundusz MIDF kupił głównie od Nationale Nederlanden PTE
Fundusz MDIF Media Holdings ponad połowę z kupionych w zeszłym tygodniu 11,22 proc. akcji Agory nabył od funduszy należących do Nationale Nederlanden PTE. W konsekwencji ich udział w akcjonariacie spółki zmalał z 16,1 proc. do 9,43 proc. więcej
|
Axel Springer kupuje eMarketera za 242 mln dolarów
Koncern wydawniczy Axel Springer SE przejął 93 procent udziałów w amerykańskiej firmie analitycznej eMarketer. Wartość transakcji to 242 miliony dolarów. - To wzmocnienie naszych aktywności w segmencie cyfrowym, a eMarketer to uznany dostawca wysokiej jakości analiz - podkreśla Mathias Döpfner, szef Axel Springer. więcej
|
Wszystkie pisma komputerowe na minusie w I kwartale, ,,CD Action" na czele sprzedaży
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action". Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip". więcej
|
Konkurs dla dziennikarzy. Nagrodą praca w nowym magazynie społeczno-biznesowym
Szansa na wygranie nawet 5 tys. zł i rozpoczęcie pracy w redakcji nowo powstającego magazynu o charakterze społecznym, informacyjnym i biznesowym. To nagrody przygotowane dla laureatów konkursu dziennikarskiego ogłoszonego przez spółkę Media Deweloper. więcej
|
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce (raport)
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl", ale tuż za nim plasuje się „Skarb". Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Komputer Świat Twój Niezbędnik" - wynika z najnowszego badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. więcej
|
New York Times testuje wprowadzenie subskrypcji treści bez reklam. To element walki z adblockerami
Mark Thompson, CEO The New York Times Company, poinformował na konferencji IAB Ad Blocking & User Experience Summit, że jego firma testuje model subskrypcji do treści New York Timesa, w którym nie są wyświetlane reklamy. W swoim wystąpieniu mocno skrytykował również twórców adblocków. więcej
|
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży, ,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana (top 111 miesięczników w lutym)
W lutym br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie". Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 111 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
|
Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy
- Nie zgadzam się z tym, że należy na blokowanie reklam patrzeć jak na wojnę. To raczej nagłe przebudzenie całej branży, które wynika z tego, że odbiorcy dali jasny sygnał, co im się nie podoba - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Randall Rothenberg, prezes IAB. Czy jego zdaniem można przekonać internautów, żeby nie korzystali z adblocków? Tak, ale trzeba ich traktować jak partnerów i nie serwować im złych, irytujących reklam. więcej
|
Sprzedaż Allegro przez Naspers to żadna sensacja, wśród chętnych mogą być Alibaba i Amazon
- Naspers od dawna przygotowywał się do sprzedaży Allegro, ale transakcja nie jest do końca pewna. Przy cenie 3 mld dol. Naspers osiągnąłby zadowalającą stopę zwrotu, w kolejce do zakupu mogą ustawić się Alibaba i Amazon - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Maciej Hazubski i Grzegorz Błażewicz. więcej
|
Szef Digital News Initiative Innovation Fund radzi aplikującym: przemyślcie dobrze swoje projekty
W ciągu trzech lat Google przeznaczy 150 mln euro na dofinansowanie innowacyjnych projektów medialnych w Europie. Trwa nabór do drugiej rundy Digital News Initiative Innovation Fund, w której mogą wziąć udział wydawcy, osoby i organizacje z Polski. Szef DNI Innovation Fund, Ludovic Blecher, w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl mówi więcej o szczegółach aplikowania i wyjaśnia kwestie, które budziły najwięcej wątpliwości przy poprzedniej rundzie. więcej
|
Więcej reklamodawców wybiera Instagrama niż Twittera, dominuje Facebook
Według badania firmy Strata 63 procent reklamodawców wybiera Instagrama, a 56 procent serwis Twitter. Dominuje Facebook, który przyciąga do siebie 96 procent klientów reklamowych. - Wyniki sondażu są dalekie od prawdy - broni się Twitter. więcej
|
Gry internetowe już prawie tak samo popularne wśród dzieci jak telewizja
Oglądanie wideo w sieci oraz gry internetowe zajmują dzieciom już niemal tyle samo czasu co oglądanie telewizji. W grupie 3-6-latków media cyfrowe wygrywają już z telewizją w weekendy - wynika z badania Mediafarm, Yoki Networks i Zymetrii. więcej
|
Facebook pozwala użytkownikom publikować zdjęcia 360 stopni
Facebook udostępnił użytkownikom możliwość zamieszczania przez nich w serwisie zdjęć 360 stopni. Aby opublikować sferyczną fotografię wystarczy smartfon i odpowiednia aplikacja. więcej
|
Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii
Snapchat rozpoczyna współpracę z firmą Moat oferującą narzędzia do mierzenia efektywności kampanii w sieci. Serwis chce udostępnić reklamodawcom dane pozwalające na ocenę reakcji odbiorców, także tych związanych z dźwiękiem w reklamach. więcej
|
Transmisje Euro 2016 w internecie: gdzie i jak oglądać je bezpiecznie?
Euro 2016 będzie transmitowane w internecie. Część użytkowników wykupi dostęp do transmisji, lecz znajdą się też internauci poszukujący sposobów na obejrzenie meczów Mistrzostw Europy bez opłat. Korzystanie z serwisów oferujących bezpłatne transmisje może jednak wiązać się z ryzykiem. więcej
|
Prawie co drugi człowiek na świecie w br. skorzysta z internetu
Coraz wolniej będzie w najbliższych latach rosła liczba użytkowników internetu na świecie, a szczególnie w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej, gdzie dostęp do sieci jest powszechny. więcej
|
Influencer, trendsetter, coolhunter - internetowe zawody przyszłości?
Jak to w marketingu bywa, nowe anglojęzyczne słowa przenikają do języka polskiego z prędkością błyskawicy. Na przełomie ostatnich lat mogliśmy obserwować zmiany w polskiej blogosferze. Jedną z nich jest coraz częstsze pojawianie się w kontekście mediów społecznościowych określeń „influencer", „trendsetter" i „coolhunter" - analizuje Łukasz Wołek z agencji Abanana. więcej
|
Naspers szykuje się do sprzedaży Allegro. Cena wyniesie 3 mld dolarów?
Południowoafrykański koncern Naspers przygotowuje się do sprzedaży Grupy Allegro, do doradzania przy negocjacjach wynajął bank Morgan Stanley - podał Bloomberg. Wartość transakcji może wynieść 3 mld dolarów. więcej
|
Lech Wałęsa wraca do mikroblogowania. Były prezydent założył konto na Twitterze
Były prezydent Lech Wałęsa uruchomił konto na Twitterze. Prowadzi je sam, ze wsparciem najbliższych współpracowników oraz agencji PR BuzzIt. więcej
|
|
|
Według PR-owców próby oczerniania Jacka Kurskiego nie mają nic wspólnego z public relations
Jeśli informacje zawarte w publikacji „Gazety Finansowej" są prawdą, to ci udający PR są warci tych udających dziennikarzy. To pokrętna mechanika domniemanego działania, która z public relations nie ma nic wspólnego. Z pewnością jednak jest to kolejny policzek chyba nie do końca świadomie wymierzony branży PR - informacje o domniemanych próbach oczerniania prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Norbert Ofmański i Ryszard Solski. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz