niedziela, 2 marca 2008

Co-Partner-02-03

Nawet nie wędrowałem,ani naleśników nie podgrzałem,poszczę nie
poszczę. Za tydzień ..muszę dotrwać. Byłem z wizytą u Szarusia
zaświeciłem lampę. Był nawet ucieszony,ale osowiały jakiś. Muszę jakby
więcej się starać,to mój dobrodziej. Pewnie byłby jeszcze bardziej
wyniosły jakby wiedział. Teraz wycofałem się i choć dopiero 19.37 już
dziękuję mojemu co-partnerowi. Nawet nie jest ważne co zaistniało,może
nawet ważniejsze jest co się nie stało. Mogł się spalić monitor,bo
Szaruś tam wlazł w tą szparę i nie było..widać lubi ciepło. Który to
raz? Musiałem wyłączyć,ale i tak sporo znalazłem tekstów. Najciekawsze
w.. Chefduzen.de : nawet duże książki - napisał Scalpell w
formie..bloga,a właściwie kilku blogów powiązanych linkami. Studjuję
te teksty od kilku dni,ale wczoraj i dziś miałem sporo czasu. Tematyka
podstawowa,władza i religia,pisze spokojnie , choć w stylu
Nietzsche,ale był tylko jeden i nikt nie dorówna ,bo to wielki
poeta,a filozof w dodatku też wielki. Pewnie i nie jestem znawcą.
Jednak jego teksty w Also sprach Zaratustra,podobały się bardzo. Tak
znać język i grekę i łacinę. Tak więc w Chefduzen.de trafiają się
teksty na najwyższym poziomie. To dzisiaj,to jednak rarytas.
Powiedziałbym może za dużo,że tam był i Heine? Naprawdę bardzo mocne i
skądś tak dobrze znane:-),ale po niemiecku i napisane świetnhe. To
Forum Chefduzen.de wciąga i frapuje,choć należę tam od lipca
2005,dopiero od roku zaglądam coraz częściej. Częściej i częściej.
Forum Odrzuconych,albo jak u nich:Wyrolowanych- czy tutaj,takie
coś,bez cenzury "moderatorów"- byłoby możliwe? Żeby ludzie odrzuceni
swobodnie się wypowiadali o swoich sprawach? Perypetiach z urzędami?
Choć zauważyłem,że o Sądach jakoś nie piszą,choć mają różne sprawy.
Tam mają nawet sądownictwo socjalne. Patrząc stąd - na tamten system
prawny i socjalny i traktowanie serio - to jest niebo, a ziemia,tak
bym określił.Tutaj taka platforma,byłaby Ścianą Płaczu i
Rozpaczy!Zatem LUSTERIANIE nie pozwolą.Strażnicy tym bardziej.
Kontestacja a Rozpacz-to wielka różnica Blaise Pascal,tak.

Brak komentarzy: