poniedziałek, 31 marca 2008

Emememe ( 4 )

Motto: Długosc dnia - Kiedy sie ma wiele do schowania , dzień ma sto kieszeni.
Friedrich Nietzsche Ludzkie , Arcyludzkie ( 529)
----
Jednak a contrario - jakby to było , jak sądze Blaise Pascal - nie wystarczyłoby sto postow .dla jednego dnia - czyjego-kolwiek -gdyby wiedział o co chodzi . Właśnie jest porażające , że Co-Partner - nie da sie opisać nawet w stu ujeciach . Zaledwie widać jakiś cienie - zupełnie jak w Jaskini Platona . Czasami tych światło-cieni jest tyle , że oślepiają i proba interpretacji jest trudna . Opis zaś niemożliwy. Po kilku godzinach jak tutaj koło Karczowki minął (jest 3.26) - moge stwierdzić , że 31.marca - zawirował mną całym . Udało sie coś doświadczyć i umknąć też - faktem jest , że byłem w transie - i dzieki wielkie - choć Nietzsche byłby sceptyczny i nazwałby mnie duszą niewolniczą
, ..ktora ..sie dusi od ..sznura wdzieczności . Niech i tak bedzie Blaise Pascal , ale jestem jaki jestem i teraz po tym dniu nie moge spać i jakoś znalazłem dojście do Sieci , by zmieścić te notatke .
Ememe-me , ememe-me , powtarzam , jak w tej dziecinnej wyliczance.
-----
Masz racje , zaczekajmy pare godzin - może jakiś sen przyjdzie ?
Nie wolno notować , tak od razu. To jeden z niewielu mankamentow online Blaise Pascal - ale poważny.
-------
... a gdyby tak pamietnik ?
Nietzsche powiedziałby wtedy, może ; Dekadenz .Keine Wille zur Macht ;die Religion des Letzten Menschen..usw.
-------emememe - me !
..wiec jednak jestem , nawet w Kielcach.

Brak komentarzy: