piątek, 30 marca 2012

Protest przed Sejmem; Debata(18)

12:33


12:32
Ludzie to odrzucali po prostu..
Jeśli to miał być cel ; aby wzburzyć..etc.
To się udało - częściowo.
Nie doszło do żadnych ekscesów;
jednak lekcja - czego? - odebrana.
Trauma.
Gratulacje..gratulacje - powtarzam spokojnie












Doprawdy..?
..fajnie, bardzo fajnie.
"..więcej czadu..!"



Na niebie rozpogodziło się.
..
..
..






O wiele ciekawsze były
przygotowania
Pięknej Sąsiadki - do akcji..!


Jednak (tam)byłem (też) speszony.
Skąd ONI się biorą - wiem; z lustra wyskakują
po prostu!
(moja stara teoria)
12:29





Czasami zerkałem na wielki ekran..
"Nie ujmujemy.." - dopóki się nie uspokoi.
(trochę)

Miałem szczęście.
Obok była
Piękna Reporterka..




12:28

Dlatego najlepiej uśmiechać się -
(jeśli nie przywali)
..albo ignorować krzykacza.


"Po cóż się denerwować?" - patrzę na sympatycznego
młodzieńca - "no po co?" - powtarzam teraz spokojnie.
Podstawowa prawda tutaj; kto krzyczy, ten nie ma racji(!)
..i wie o tym !!
( na to wpadłem już w dzieciństwie..)
Dokładnie to przerabialiśmy
za Komi poczynając od Cyrankiewicza
w 1956 o Poznaniu;potem Gomułka w marcu 1968
(o Dziadach)
Jakoś więcej takich drastycznych scen
sobie nie przypominam.
Fakt






O wiele ciekawsza była sytuacja na niebie.
Raz tak - raz tak.
Rozglądałem się spokojnie.
Tutaj było pięknie.


Pro domo sua
Od razu powiem; byłbym idiotą,
gdybym serio traktował
wystąpienie Pana Premiera.
Było żenujące patrzeć na
tych pięknych ludzi; jak
byli zdezorientowani, tonem,
a nawet pokrzykiwaniem -
napastliwością i wręcz
wyzwiskami wobec Szefa Solidarności
(od pętaków..etc).
Toteż nie dziwię się (teraz)
że wszystkie zapisy tego
(przerwanego zresztą awanturą
na sali Sejmu)
wystąpienia - znikły teraz z Sieci;
in extenso - nie ma(!)
..
Byłem na długim spacerze - na Karczówce.
..
Nie ma co - pozostanę na omówieniach.
(...)
..
Jestem pewien, że wystąpienie to
nie odpowiada na żadne z pytań co do referendum -
dlaczego odrzuca się?
Bowiem nie zajmowało się istotą;
to znaczy samym referendum - jako
gwarantowanemu Konstytucją RP
Prawa obywateli do wyrażania
nie tylko opinii !
Także żądań.
..
W jedynej funkcjonującej
w Europie faktycznie demokracji
w Szwajcarii - jest to podstawa bytu wspólnoty
państwowej.


UNIEMOŻLIWIA OPERATOR bLOGGERA ZASTRZEŻENIE PRAW AYTORSKICHH
NA KOŃCU POSTA!

Copyright © 2012 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved

Brak komentarzy: