piątek, 30 marca 2012

Protest przed Sejmem; Debata(4)



Cokolwiek by to było -
gorzej przecież już być
nie może !



Prawdziwa owacja; połowy (prawie)Sejmu
i wszystkich zebranych Delegatów..
(nawet petardy..!)
Nastrój niepowtarzalny; czułem to;
"..o cześć wam Panowie Magnaci.."
tak, tak; nadciąga nieubłaganie zmiana.
Czy będzie gwałtowna?







Doskonale powiedziane (!)
Wystąpienie Przewodniczącego "S"
Piotra Dudy,
było na finiszu..
..nic dodać, nic ująć - powtarzam spokojnie.








Nagle nabrałem otuchy.
"Będzie dobrze z pogodą"
Poczułem nie wiadomo skąd -
może z tych(pięknych) włosów dziewczyny?
Tylko spokojnie - poczułem.
























Tylko spokojnie Panowie Magnaci!..;
"ten się śmieje, kto się ostatni śmieje!"
Fakt


Bardzo racjonalna argumentacja
i podana ze swadą.
Prawdziwy trybun wyrasta oto!








Wyglądało nieciekawie;
oprócz deszczu, wiatru
zrobiło się nagle zimno.












Patrzałem na ten dobrze znany
napis"SOLIDARNOŚĆ" na sztandarach
przed Sejmem.
Jak dobrze, że przetrwali.
Teraz są jak znalazł !





Po tym ujęciu
musiałem schować
dużego Canona.
Zerwał się silny wiatr
z deszczem.
..
Kilkanaście minut małej
próbki - co będzie-to-będzie.
Co-Partner miał rację.
(i małego Canona)
9:45

Brak komentarzy: