|
| |
|
|
|
|
Opole 2016 z najniższą widownią od 12 lat. Widowisko TVP1 wygrało z SuperHit Festiwal
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 oglądało średnio 2,35 mln widzów, o 630 tys. mniej niż rok temu. Stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,13 mln zł. więcej
|
Polsat w wakacje stawia na imprezy muzyczne
Polsat planuje organizację kilku dużych letnich imprez muzycznych. W czerwcu odbędzie się jubileusz zespołu Ich Troje, w lipcu - dwa koncerty w ramach trasy z Radiem ZET i festiwal „Disco pod gwiazdami", a w sierpniu koncert „Legendy Popu" i dwudniowa impreza na zakończenie wakacji. więcej
|
W Polsacie mecze Polaków na Euro 2016 skomentują Borek i Hajto, w studiu m.in. Iwanow, Gmoch i Magiera
W kanałach Telewizji Polsat mecze Euro 2016 razem z ekspertami będą komentować Mateusz Borek, Cezary Kowalski, Tomasz Włodarczyk i Piotr Przybysz. Ten pierwszy skomentuje m.in. spotkania naszej reprezentacji, mecz otwarcia i finał. Nadawca będzie mieć dwa studia meczowe: we Francji i w Warszawie. więcej
|
TVN nie pokaże drugiej edycji ,,Aplauz, aplauz"
Stacja TVN nie zaplanowała na jesień drugiej edycji widowiska rozrywkowego „Aplauz, aplauz", w którym występują dzieci i dorośli - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
,,Rodzinka.pl" straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Ósmy sezon „Rodzinki.pl" oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,65 mln zł. więcej
|
Serial ,,O mnie się nie martw 4" zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon
Czwarty sezon „O mnie się nie martw" oglądało średnio 1,86 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż drugą edycję serialu emitowaną wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,76 mln zł. więcej
|
Polsat na czele oglądalności w DVB-T. Rekordowy wynik Puls 2
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności w zeszłym miesiącu został Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TV6, a najwięcej straciła TVP Historia. więcej
|
Polsat odpowiada na zarzuty ws. dystrybucji kanałów z Euro 2016: dla wszystkich operatorów takie same ceny
Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni zarzucili Polsatowi, że kanały Polsat Sport z transmisjami Euro 2016 zostały zaoferowane Cyfrowemu Polsatowi na korzystniejszych warunkach niż innym operatorom. - Cyfrowy Polsat otrzymał takie same jak inni operatorzy warunki cenowe w zakresie kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD - podkreśla Telewizja Polsat. więcej
|
,,Automaniak" będzie kontynuowany. Siedemnasta seria jesienią w TVN Turbo
Jesienią widzowie TVN Turbo obejrzą kolejne odcinki programu motoryzacyjnego „Automaniak". Magazyn jest emitowany już od 18 lat. więcej
|
Udany tydzień TVP1, Polsat w dół. Mecz Polska-Holandia wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej
|
Jacek Kurski wygwizdany na koncercie w Opolu. ,,Cudzoziemcy, pozwólcie polskiej widowni poznać wynik" (wideo)
Podczas wczorajszego koncertu „Złote Opole" w ramach Festiwalu Opolskiego publiczność zgromadzona w amfiteatrze wygwizdała prezesa TVP Jacka Kurskiego, który pojawił się na scenie aby wręczyć nagrodę wykonawcy zwycięskiej piosenki. - W wielu krajach aplauz wyraża się poprzez gwizdy, dlatego witam również cudzoziemców w Opolu - zareagował Kurski. więcej
|
,,Ojciec Mateusz 15" stracił 340 tys. widzów. 10 mln zł z reklam
15. sezon „Ojca Mateusza" oglądało średnio 4,06 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 340 tys. oglądających. Jednak serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 9,65 mln zł. więcej
|
Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie stracił widzów, ale poprawił swoje udziały
Program „Po prostu", po zmianie pory emisji, oglądało średnio 832 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,93 mln zł, a najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii. więcej
|
|
|
|
Tomasz Zimoch żegna się z Polskim Radiem bez zakazu konkurencji, zarzuca nadawcy szykany
Tomasz Zimoch rozwiązanie umowę z Polskim Radiem uzasadnia bezpodstawnym odsunięciem od pracy oraz szykanowanie przez władze nadawcy. - Jako że Tomasz Zimoch nie jest już pracownikiem Polskiego Radia, nie obowiązuje go zakaz konkurencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Fertak, adwokat reprezentujący dziennikarza. więcej
|
|
,,Rynek opinii" - nowa audycja w Polskim Radiu RDC
W poniedziałek 6 czerwca na antenie mazowieckiego Radia dla Ciebie zadebiutowała wieczorna audycja „Rynek opinii", którą prowadzą Wojciech Jakóbik, Marcin Roszkowski i Bartosz Sawicki. więcej
|
|
Tomasz Zimoch odchodzi z Polskiego Radia, rozwiązał umowę z winy nadawcy
- Dzisiaj rozwiązałem umowę z Polskim Radiem. Z winy pracodawcy - poinformował Tomasz Zimoch. Z nadawcą był związany przez prawie 40 lat. więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności w Lublinie. VOX FM wypadło z podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
|
|
|
|
Kia: zmiana zwycięzców konkursu z biletami na Euro 2016 wynika z błędu agencji WebTalk, będą rekompensaty
Internauci najpierw dowiedzieli się, że wygrali w konkursie Kia Motors Polska bilety do Francji na Euro 2016, a niedługo potem firma anulowała wyniki i nagrody przyznała innym osobom. Importer twierdzi, że wynika to wyłącznie z ludzkiego błędu agencji WebTalk. więcej
|
Grey Group Poland będzie reklamować Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja Grey Group Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej. Poprzednio zajmowała się tym agencja V&P. więcej
|
Jacek Dzięcielak: internet jest najlepiej monitorowany, ale najszybciej się zmienia (wywiad)
Internet jest najbardziej skomplikowaną, a przez to najbardziej wymagającą dziedziną komunikacji. Klienci mają w związku z nim dużo dylematów. Będziemy ich wspierać w ocenie strategii, taktyki lub konkurencyjnych ofert - o starcie nowej firmy audytorskiej Double Check rozmawiamy z jego współzałożycielem Jackiem Dzięcielakiem. więcej
|
Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski
Firma reklamy outdoorowej Jet Line uruchomiła agencję marketingu cyfrowego Synchro.Lab. Jej szefem został Radosław Miklaszewski, a szefem produkcji - Andrzej Maszewski. więcej
|
Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum
Monika Zosowska została nowym dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Miraculum, do której należą takie marki jak Pani Walewska, Być może i Wars. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu firmy ds. marketingu. więcej
|
Łukasz Piszczek reklamuje Krispol jako ,,gwarancję spokoju" (wideo)
Piłkarz reprezentacji Polski i Borussi Dortmund Łukasz Piszczek został ambasadorem reklamowym firmy Krispol produkującej bramy, okna i rolety. Kampania z jego udziałem będzie prowadzona pod hasłem „Krispol - gwarancja spokoju". więcej
|
Loteria z karnetami na festiwale i muzyka na butelkach w kampanii piwa Heineken (wideo)
Ruszyła loteria piwa Heineken, w której można wygrać karnetami na sponsorowane przez tę markę festiwale Open'er oraz Kraków Live Festival. Towarzyszy temu kampania reklamowa z „Bohemian Rapsody" przygotowana i realizowana przez firmy K2, Starcom Mediavest Group i 24/7 Communication. więcej
|
BuzzFeed zrywa kontrakt reklamowy z amerykańską Partią Republikańską. Nie będzie wyświetlać reklam Donalda Trumpa
Jonah Peretti, CEO BuzzFeed, w e-mailu do pracowników firmy ogłosił, że w serwisie BuzzFeed.com nie będą wyświetlane reklamy polityczne amerykańskiej Partii Republikańskiej ani kandydata na prezydenta USA Donalda Trumpa. BuzzFeed zerwał umowę reklamową podpisaną w kwietniu tego roku. więcej
|
,,Życie nabiera barw" w reklamach farb Beckers (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa farb Beckers. Akcję, realizowaną pod hasłem „Beckers... i życie nabiera barw", przygotowały firmy Discovery Media i OMD. więcej
|
Przemysław Bartkowiak w zarządzie Grupy Netsprint zajmie się sprzedażą
Przemysław Bartkowiak objął nowo utworzone stanowisko chief revenue officera w Grupie Netsprint, dołączając też do zarządu firmy. Wcześniej prowadził własną firmę Revenue Group i pracował w Agorze. więcej
|
Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel's i Finlandia Vodka
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska). więcej
|
Ewa Żylewicz przeszła z SMG Australia do DDS Poland
Ewa Żylewicz dołączyła do agencji reklamowej DDS Poland specjalizującej się w komunikacji internetowej. Poprzednio pracowała w australijskich oddziałach Starcom Mediavest Group i PHD. więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" robi prasówkę na Snapchacie
Od poniedziałku redakcja „Gazety Wyborczej" (Agora) będzie na Snapchacie publikować snapy z przeglądem bieżącego wydania dziennika. więcej
|
Grzegorz Jankowski, były naczelny ,,Faktu", felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"
Grzegorz Jankowski zadebiutował na łamach bieżącego numeru tygodnika „Do Rzeczy" (Orle Pióro) - będzie pisał felietony na tematy społeczne i polityczne. więcej
|
Kamil Śmiałkowski i Katarzyna Dobrowolska-Batyra we ,,Wprost", odeszła Malwina Buszko
Kamil Śmiałkowski dołączył do redakcji tygodnika „Wprost" jako kierownik działu Cywilizacja, a Katarzyna Dobrowolska-Batyra - jako sekretarz redakcji zastąpiła Malwinę Buszko. więcej
|
Marcin Mucha nowym redaktorem naczelnym odświeżonego magazynu ,,Land Life"
W sprzedaży pojawił się nowy numer magazynu „Land Life" (Landlife) dla miłośników marki Land Rover. Wydanie przygotowane zostało pod kierownictwem Marcina Muchy, który zastąpił na stanowisku redaktora naczelnego Wojciecha Walczuka. więcej
|
Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. ,,Świat Seriali" w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W lutym 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat". Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Sławomir Jastrzębowski: KODuj24.pl nie będzie nawet namiastką niezależnego medium (opinia)
- Serwis KODuj24.pl zrobiony jest fatalnie. Poza tym nie wierzę w media robione przez ludzi pracujących za darmo - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu". więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz