piątek, 3 czerwca 2016

Fwd: Magda Jethon: Wolność w Polsce jest zagrożona / „Wiadomości” straciły 710 tys. widzów

RESPEKT!

Fundusz korporacyjny właściciela UPC Polska inwestuje w polski startup Ecoisme


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Jun 3, 2016 at 6:37 AM
Subject: Magda Jethon: Wolność w Polsce jest zagrożona / „Wiadomości" straciły 710 tys. widzów
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Piątek, 3 Czerwca 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Jerzy Sosnowski i Krzysztof Łuszczewski w medium KOD. ,,Wolność w Polsce jest zagrożona"
- Z serwisem internetowym KOD współpracować będą m.in. Jerzy Sosnowski, Krystyna Kofta i Krzysztof Łuszczewski - mówi Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, szefowa serwisu KODuj24.pl - medium Komitetu Obrony Demokracji. Wyjaśnia także, dlaczego zdecydowała się pokierować tym projektem. więcej
Najniższa w historii sprzedaż ,,Faktu", w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga ,,GW" nad ,,SE"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt", który zanotował jednak największy spadek. Na plusie była tylko „Gazeta Polska Codziennie". więcej
Miasta rezygnują ze stref kibica w czasie Euro 2016, bo Polsat chce za dużo za licencję do transmisji
Największe polskie miasta rezygnują z organizowania miejskich Stref Kibica na Euro 2016. Jednym z powodów są zbyt wysokie stawki, jakich żąda od nich Polsat za licencje na publiczne odtwarzanie meczów. Ceny sięgają nawet ponad 240 tys. zł. więcej
Ogłoszenia o pracę   
SHAKE HANDS poszukuje osoby na stanowisko
Automotive Community Manager
SaveCart poszukuje osoby na stanowisko
Sales Specialist (Ninja) ds. Marketing Automation
Discovery Networks International poszukuje
Brand Partnership Account Executive Eurosport
Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko Media Strategy&Planning Manager
Walk poszukuje Design Account Manager
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Negocjator ds. Treści Online
Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu Kontentu i Analiz
ATW Communications poszukuje osoby na stanowisko
Junior Public Relations Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Executive
dodaj własne więcej ogłoszeń
PBI/Gemius - nowe badanie polskiego internetu. Ponad 125 tys. panelistów
PBI i Gemius na początku przyszłego tygodnia udostępnią pierwsze wyniki nowego badania internetu PBI/Gemius za maj br. Obejmą one statystyki z podziałem na typy urządzeń, z poszczególnych dni oraz dla sieci reklamowych, natomiast na razie niedotyczących aplikacji mobilnych oraz treści audio i wideo. więcej
,,Top Chef Gwiazdy" jesienią w Polsacie. Celebryci będą rywalizować w gotowaniu
Telewizja Polsat szykuje na jesień reality-show „Top Chef Gwiazdy" w którym celebryci będą rywalizować w gotowaniu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednym uczestników programu będzie Rafał Maserak. więcej
Mecz Polska-Holandia z komentarzem Piotra ,,izaka" Skowyrskiego zawiesił serwery TVP. ,,Możliwa współpraca na Euro 2016"
Eksperyment TVP, w którym mecz piłkarski Polska - Holandia relacjonował komentator e-sportu Piotr „izak" Skowyrski, okazał się sukcesem. W trakcie transmisji na pół godziny padły serwery strony Sport.tvp.pl. Przekaz oglądało ponad 300 tys. internautów. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Robert Lewandowski jest teraz w tak wielu reklamach, że marki na tym nie zyskają (opinie)
Słynna osoba jest z założenia dobrem rzadkim podnoszącym prestiż marki. Robert Lewandowski pojawiający się gdzie popadnie, takim dobrem być przestaje, dlatego wetknięcie go do kolejnej reklamy nie zrobi dobrze ani reklamowanej marce ani samemu piłkarzowi, który po prostu się opatrzył. Udział Roberta Lewandowskiego w akcjach marketingowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl Ewa Galica, Ewa Sieńkowska, Maciek Biernacki i Witek Koroblewski. więcej
Polsat nowym liderem. Oglądalność TVP1 spadła o 20 proc., w grupie komercyjnej do 6,66 proc.
W maju br. najchętniej oglądaną stacją w naszym kraju był Polsat. Z miejsca pierwszego na trzecie spadła TVP1, która w grupie komercyjnej przegrała także z TVP2. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość". więcej
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie
Telewizja
Miasta rezygnują ze stref kibica w czasie Euro 2016, bo Polsat chce za dużo za licencję do transmisji
Największe polskie miasta rezygnują z organizowania miejskich Stref Kibica na Euro 2016. Jednym z powodów są zbyt wysokie stawki, jakich żąda od nich Polsat za licencje na publiczne odtwarzanie meczów. Ceny sięgają nawet ponad 240 tys. zł. więcej
,,Top Chef Gwiazdy" jesienią w Polsacie. Celebryci będą rywalizować w gotowaniu
Telewizja Polsat szykuje na jesień reality-show „Top Chef Gwiazdy" w którym celebryci będą rywalizować w gotowaniu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednym uczestników programu będzie Rafał Maserak. więcej
Mecz Polska-Holandia z komentarzem Piotra ,,izaka" Skowyrskiego zawiesił serwery TVP. ,,Możliwa współpraca na Euro 2016"
Eksperyment TVP, w którym mecz piłkarski Polska - Holandia relacjonował komentator e-sportu Piotr „izak" Skowyrski, okazał się sukcesem. W trakcie transmisji na pół godziny padły serwery strony Sport.tvp.pl. Przekaz oglądało ponad 300 tys. internautów. więcej
,,Wiadomości" straciły 710 tys. widzów, a ,,Teleexpress" - 680 tys. Liderem ,,Fakty"
W maju br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty", które wyprzedziły „Wiadomości" i „Teleexpress". Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów straciły serwisy TVP1. więcej
Radomir Wit nowym reporterem TVN24
Radomir Wit rozpoczął pracę jako reporter w TVN24. Wcześniej pracował w TVP Info. więcej
Jedna piąta polskich internautów rzadko lub wcale nie oglądają telewizji, wolą wideo w internecie
Ok. 20 proc. użytkowników internetu rzadko spędza czas przed telewizorem lub w ogóle nie ogląda telewizji. Zdecydowana ich większość to ludzie młodzi, poniżej 34. roku życia, mieszkający w największych miastach. Rzadziej też sięgają oni po prasę czy chodzą do kina - wynika z badania Mindshare Polska. więcej
BBC zgodziła się udostępnić transmisję Wimbledonu Eurosportowi
Eurosport jest pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym, który pokaże w Wielkiej Brytanii transmisje na żywo z turnieju tenisowego Wimbledon. więcej
Fundusz korporacyjny właściciela UPC Polska inwestuje w polski startup Ecoisme
Liberty Global Ventures - korporacyjny fundusz venture capital Liberty Global, właściciela UPC Polska - zainwestował w polski startup Ecoisme. Spółka działa w branży internetu rzeczy. Nie podano kwoty finansowania ani procentu udziałów objętych przez fundusz. więcej
Radio
Jerzy Sosnowski i Krzysztof Łuszczewski w medium KOD. ,,Wolność w Polsce jest zagrożona"
- Z serwisem internetowym KOD współpracować będą m.in. Jerzy Sosnowski, Krystyna Kofta i Krzysztof Łuszczewski - mówi Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, szefowa serwisu KODuj24.pl - medium Komitetu Obrony Demokracji. Wyjaśnia także, dlaczego zdecydowała się pokierować tym projektem. więcej
Monika Olejnik: powody mojego odejścia są inne niż podało Radio ZET, obecni szefowie wbrew tradycji Woyciechowskiego
Według Moniki Olejnik przyczyny rozstania się z nią przez Radio ZET są inne niż podała rozgłośnia. - Prawdziwych powodów decyzji programowych mogę się jedynie domyślać. Wypowiedzi ludzi, którzy od niedawna zarządzają stacją, pozostają w dysonansie z ważną i piękną tradycją radia Andrzeja Woyciechowskiego - uważa dziennikarka. więcej
Bez zmiany stawki opłat abonamentowych w 2017 roku
Jeśli w przyszłym roku będzie w dalszym ciągu obowiązywał abonament radiowo-telewizyjny to jego stawki pozostaną na niezmienionym poziomie - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej
RMF FM na czele słuchalności w Bydgoszczy. Eska wypadła z podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Tomasz Zimoch ponownie przed Komisją Etyki Polskiego Radia. ,,Czułem się chwilami jak dziecko"
W środę zawieszony w pracy dziennikarz sportowy Jedynki Tomasz Zimoch drugi raz rozmawiał z Komisją Etyki Polskiego Radia. - Czułem się chwilami jak dziecko - skomentował Zimoch. więcej
Reklama
Marta Życińska na czele marketingu MasterCard w Polsce, Luiza Derek awansowała
Z początkiem czerwca Marta Życińska objęła funkcję dyrektora marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. Pełniąca ją poprzednio Luiza Derek objęła nowe stanowisko marketingowe w europejskich strukturach Mastercard. więcej
Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje ,,piłkarską loterię" w Carrefourze (wideo)
Sieć supermarketów Carrefour zaczęła loterię, w ramach której klienci będą mogli sprawdzić się na boiskach piłkarskich zaaranżowanych w sklepach. Towarzyszy temu kampania reklamowa z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem więcej
Branża modowa wydaje coraz więcej na reklamę
W drugiej połowie 2015 r. sektor modowy przeznaczył na działania promocyjne ponad 127 mln zł, co stanowiło kwotę większą o 18 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. W ujęciu całorocznym branża wydała 224,7 mln zł, notując wzrost na poziomie 20% rok do roku - wynika z analizy Codemedia. więcej
Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja promują Minimal Make-Up od Artdeco
Rozpoczęła się kampania reklamująca Minimal Make-Up - nowy zestaw kosmetyków marki Artdeco. Bohaterkami akcji są blogerki modowe: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja. więcej
Chomiki bez dostępu do piekarnika reklamują zniżki w pakiecie Multimedia Polska (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Multimedia Polska z animowanymi chomikami promowane są oszczędności dostępne przy wykupywaniu kilku usług u operatora. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Prime Time, Human Ark, Halo i Maxus. więcej
Piotr Adamczyk reklamuje ,,wypożyczkę z przerwą od raty" w eurobanku (wideo)
Eurobank rozpoczął promocję „Wypożyczka z przerwą od raty" dotyczącą pożyczki gotówkowej. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka przygotowana i realizowana przez firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom. więcej
Media do kampanii Ucando będzie nadal kupować Havas Media Group
Ucando, sklep internetowy z częściami samochodowymi, przedłużył współpracę z agencją mediową Havas Media Group na obsługę mediową. więcej
,,Vive le Pologne" w kampanii RTV Euro AGD na Euro 2016
Sieć elektromarketów RTV Euro AGD zaczęła kampanię pod hasłem „Vive le Pologne" zaplanowaną na czas piłkarskiego Euro 2016. Kreacją reklam zajęła się agencja Brave Brain. więcej
Andrzej Wrona z ,,Angry Birds" na Bahamach reklamuje ,,Wściekłe 5 GB" w Plusie (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła konkurs dla użytkowników promocji „Wściekłe 5 GB" w taryfach Ja+ Na Kartę oraz Ja+ Internet Na Kartę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem siatkarza Andrzeja Wrony przygotowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej
Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze
Z początkiem czerwca ruszyła kampania nowej marki margaryny i olejów rzepakowych - Fithia (produkowanych przez ZT Bielmar). Działania są prowadzone w prasie i na nośnikach outdoorowych. więcej
Kreacje Reklamowe
Citroën: Text and driving can be dangerous. La Metro 88.5: Music is pleasure. Alwaleed Philanthropies: Sudan Starka: Jewellery Panorama: Weightlifting
Prasa
Najniższa w historii sprzedaż ,,Faktu", w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga ,,GW" nad ,,SE"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt", który zanotował jednak największy spadek. Na plusie była tylko „Gazeta Polska Codziennie". więcej
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. ,,Flesz" najbardziej w dół
W I kwartale 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz". Na czele sprzedaży uplasowało się „Party". więcej
Zmiany w projekcie ustawy medialnej. Posłowie chcą wykreślić PAP
Posłowie sejmowej podkomisji zaproponowali w czwartek wykreślenie Polskiej Agencji Prasowej z projektu ustawy o mediach narodowych. Wniosek w tej sprawie zgłosiła wiceprzewodnicząca Komisji Kultury i Środków Przekazu Iwona Śledzińska-Katarasińska (PO). więcej
,,Rodzinne Kolorowanki" od magazynu ,,Tele Tydzień"
„Rodzinne Kolorowanki" to tytuł specjalnego wydania „Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer). Magazyn ukaże się 3 czerwca br. w nakładzie 100 tys. egz. To początek serii, która wydawana będzie regularnie. więcej
Jedynki
Audio - 2016-06-03 Warsaw Insider - 2016-06-03 Auto Świat Poradnik - 2016-06-03 Dziennik Wschodni - 2016-06-03 Sukcesy i porażki - 2016-06-03
Internet
Jerzy Sosnowski i Krzysztof Łuszczewski w medium KOD. ,,Wolność w Polsce jest zagrożona"
- Z serwisem internetowym KOD współpracować będą m.in. Jerzy Sosnowski, Krystyna Kofta i Krzysztof Łuszczewski - mówi Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, szefowa serwisu KODuj24.pl - medium Komitetu Obrony Demokracji. Wyjaśnia także, dlaczego zdecydowała się pokierować tym projektem. więcej
PBI/Gemius - nowe badanie polskiego internetu. Ponad 125 tys. panelistów
PBI i Gemius na początku przyszłego tygodnia udostępnią pierwsze wyniki nowego badania internetu PBI/Gemius za maj br. Obejmą one statystyki z podziałem na typy urządzeń, z poszczególnych dni oraz dla sieci reklamowych, natomiast na razie niedotyczących aplikacji mobilnych oraz treści audio i wideo. więcej
Blogerka Kataryna usunęła konto na Twitterze. Dziennikarze namawiają ją do powrotu
Blogerka i komentatorka Kataryna usunęła swoje twitterowe konto po tym jak skrytykowała rząd PiS w wywiadzie dla tygodnika „Polityka". Niektórzy dziennikarze namawiają Katarynę do aktywacji konta. więcej
57 proc. serwisów VoD w Polsce emituje reklamy, coraz mniej tylko z płatnymi treściami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz czwarty przeprowadziła audyt działających w Polsce serwisów wideo na żądanie. Przebadano 55 serwisów, w tym Netflixa i HBO Go. Z audytu wynika, że wzrosła liczba serwisów VoD oferujących treści wyłącznie bezpłatnie, a spadła tych, które udostępniały materiały tylko odpłatnie. więcej
2,7 mln nazw w domenie .pl, 290 tys. nowych w I kwartale br.
Według danych NASK w pierwszym kwartale 2016 roku liczba nazw w domenie .pl przekroczyła 2,7 mln. W tym okresie przybyło z górą 290 tys. nowych adresów www z końcówką .pl, a wskaźnik odnowień wynosi prawie 62,5 proc. więcej
Facebook wprowadza Deep Text do analizy wpisów i wiadomości w Messengerze
Facebook będzie stosował w swoim serwisie i komunikatorze Messenger narzędzie o nazwie Deep Text. Ma ono analizować znaczenie wpisów i wiadomości użytkowników, aby lepiej odpowiadać na ich potrzeby. więcej
Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i Łukasz Piszczek najpopularniejszymi piłkarzami na polskim Instagramie
Spośród zawodników polskiej drużyny na Euro 2016 większość ma profile na Instagramie. Największe zainteresowanie internautów budzą konta Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Piszczka - wynika z analizy NapoleonCat. więcej
Allegro uruchomiło wersję niemiecką, chce ułatwić polskim firmom e-sprzedaż transgraniczną
Grupa Allegro uruchomiła serwis niemieckojęzyczny Allegro.de, poprzez który sprzedawcy z Polski mogą oferować swoje produkty klientom w Niemczech. - Serwis powstał, żeby promować handel transgraniczny - informuje Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro. więcej
Fundusz korporacyjny właściciela UPC Polska inwestuje w polski startup Ecoisme
Liberty Global Ventures - korporacyjny fundusz venture capital Liberty Global, właściciela UPC Polska - zainwestował w polski startup Ecoisme. Spółka działa w branży internetu rzeczy. Nie podano kwoty finansowania ani procentu udziałów objętych przez fundusz. więcej
Badania Marketingowe
Jedna piąta polskich internautów rzadko lub wcale nie oglądają telewizji, wolą wideo w internecie
Ok. 20 proc. użytkowników internetu rzadko spędza czas przed telewizorem lub w ogóle nie ogląda telewizji. Zdecydowana ich większość to ludzie młodzi, poniżej 34. roku życia, mieszkający w największych miastach. Rzadziej też sięgają oni po prasę czy chodzą do kina - wynika z badania Mindshare Polska. więcej
Credit Agricole i Bank Pekao mają najlepsze bankowe infolinie, PKO BP w dół
Zwycięzcami rankingu głównego infolinii bankowych zostały banki Credit Agricole i Bank Pekao. Pozycję lidera stracił PKO BP, ale w tym banku najkrócej poczekamy na połączenie telefoniczne z konsultantem. Natomiast w sieci najszybciej odpowiada Bank Pekao - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
Starbucks najpopularniejszą siecią kawiarni. Latte najczęściej kupowaną kawą (infografika)
Najbardziej znaną siecią kawiarni w Polsce jest Starbucks, a najczęściej kupowaną kawą - latte. Najliczniejsza grupa kawoszy spożywa kawę na mieście raz lub kilka razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych, a nieco ponad połowa przy wyborze kawiarni kieruje się ofertą deserów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
Technologie
Samsung Gear Fit2 i Samsung Gear IconX - nowe urządzenia ubieralne Samsunga (wideo)
Uber zdobywa 3,5 mld dolarów finansowania od Arabii Saudyjskiej
Asus na Computex 2016: nowe rozwiązania lifestylowe i gamingowe
Canon: nowe urządzenia z serii Maxify
Plus: 70 proc. więcej za doładowanie internetowe
AMD: 7. generacja mobilnych procesorów Serii A (wideo)
Gospodarka
Branża modowa wydaje coraz więcej na reklamę
Credit Agricole i Bank Pekao mają najlepsze bankowe infolinie, PKO BP w dół
Rozwój i innowacje ważniejsze dla rad nadzorczych od cięć kosztów
Zagraniczni inwestorzy nie chcą wrócić na nasz rynek. Boją się ustawy frankowej i budżetu na 2017
Blog
Wyborcza: Kaczyńskiego sojusz z chamem. - Ewaryst Fedorowicz
Wywiad z matołem - ks. Artur Stopka
Jestem ZA, a nawet PRZECIW ! - Andrzej Bober
Zły sen - Renata Lipinska-Kondratowicz
Czemu nie do Paryża? - czyli samorządna Rzeczpospolita - Anna Mieszczanek
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: