piątek, 10 czerwca 2016

Fwd: Polskie Radio 24 zastąpi Czwórkę / Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego


HOT!

Polskie Radio chce odszkodowania od Tomasza Zimocha. ,,Planował zmianę pracy, potrzebował pretekstu i szumu medialnego"

Tylko 210 tys. widzów ,,Pegaza". TVP1 przegrała z konkurencją

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Jun 10, 2016 at 6:37 AM
Subject: Polskie Radio 24 zastąpi Czwórkę / Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 10 Czerwca 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego, media publiczne pozostaną słabe finansowo
Ludzie mediów typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w mediach wygrają Polsat, TVP i portale
W finale Euro 2016 zagrają Niemcy, Hiszpania lub Francja, najlepszym zawodnikiem może zostać Paul Pogba lub Andres Iniesta, a reprezentacja Polski może awansować do ćwierćfinału, w którym przegra z Hiszpanią. Z polskich mediów na turnieju najwięcej zyska Polsat - typują dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze i menedżerowie mediów. więcej
Mariusz Gralewski o największej rundzie finansowania w historii polskich startupów: nie wierzyłem, że to się uda
ZnanyLekarz/DocPlanner pozyskał największą rundę finansowania w historii polskich startupów - 20 mln dolarów. Mariusz Gralewski, szef firmy, nie wierzył, że to się uda. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl ujawnia kulisy przejęcia największego konkurenta konkurenta i ile zapłacili za Doctoralię. I zapowiada, że jego firma zostanie globalnym liderem. więcej
KRRiT zgodziła się na zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała zgodę na zmianę nazwy Polskie Radio 24 przez Czwórkę w nadawaniu satelitarnym. To pierwszy krok do tego, żeby Polskie Radio 24 zastąpiło Czwórkę w emisji analogowej, co ma nastąpić jesienią br. więcej
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google
Rola domów mediowych w najbliższych latach będzie musiała się radykalnie zmienić - uważa Steve King, CEO Publicis Media. - Mówiąc brutalnie, domy mediowe do tej pory zbyt mocno opierały swoje biznesy na starych rozwiązaniach - podkreśla King w rozmowie z Wirtualnemedia.pl więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
Od kryzysu do wpadki czy sprawnie działająca machina? PR-owcy o wizerunku Andrzeja Dudy i Beaty Szydło więcej
TVP2 rezygnuje ze Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej przez ,,współpracę z RMF FM" więcej
Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Google i Facebook po dwa-trzy razy więcej odsłon niż Onet i WP (dane PBI/Gemius) więcej
Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
Communications Manager (Media Manager) SMG
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Redaktor TVN24 TVN
Planner / Junior Planner (TV + Video online) SMG
Strateg Digital Branded Content TVN
Stylista/ Stylistka Onet.pl
Senior Communications Planner (Senior Media Planner) SMG
Sales Specialist (Ninja) ds. Marketing Automation SaveCart
Brand Partnership Account Executive Eurosport Discovery Networks International
SEM Planner SMG
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego, media publiczne pozostaną słabe finansowo
Fiasko planu wprowadzenia z początkiem przyszłego roku opłaty audiowizualnej to bezdyskusyjna porażka wiceministra kultury Krzysztofa Czabańskiego. Media publiczne nie zostaną szybko wzmocnione finansowo, a o obsadzie ich władz dalej będzie decydować partia rządząca - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, Marek Sowa, Jacek Karnowski, Jacek Żakowski i Michał Broniatowski. więcej
Ludzie mediów typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w mediach wygrają Polsat, TVP i portale
W finale Euro 2016 zagrają Niemcy, Hiszpania lub Francja, najlepszym zawodnikiem może zostać Paul Pogba lub Andres Iniesta, a reprezentacja Polski może awansować do ćwierćfinału, w którym przegra z Hiszpanią. Z polskich mediów na turnieju najwięcej zyska Polsat - typują dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze i menedżerowie mediów. więcej
Tylko 210 tys. widzów ,,Pegaza". TVP1 przegrała z konkurencją
Reaktywowany magazyn kulturalny „Pegaz" oglądało średnio 212 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania misyjnego formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 1,32 mln zł. więcej
,,Na dobre i na złe" straciło 370 widzów, ale TVP2 i tak zdystansowała konkurencję. 35 mln zł z reklam
„Na dobre i na złe" w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 4,90 mln osób, o 370 tys. widzów mniej niż w poprzednim. Serial nadal jednak dał TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 34,88 mln zł. więcej
Fokus TV nowym liderem wśród kanałów dokumentalnych. TVP Historia najbardziej w dół (dane za maj 2016)
W maju br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC Earth, a na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Historia. więcej
Brak stref kibica z transmisjami Euro 2016 - pazerność Polsatu ze szkodą dla kibiców (opinia)
Strefy Kibica w 2012 roku okazały się wielkim sukcesem. Wtedy pomagała Telewizja Polska, sponsorzy turnieju, UEFA. Teraz UEFA nie ma tak wielkiego interesu w tym, by ogromne ilości ludzi gromadziły się u nas w najważniejszych miejscach poszczególnych miast. Niestety, wszystko wskazuje na to, że interesu nie ma w tym obecnie nikt, a już na pewno nie Polsat - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Stokłosiński, dziennikarz sportowy i specjalista ds. social media. więcej
,,Kibicujemy naszym!" - gwiazdy Polsatu w spocie na Euro 2016 (wideo)
Telewizja Polsat przygotowała spot autopromocyjny związany z piłkarskim Euro 2016. W klipie występują dziennikarze programów sportowych i informacyjnych oraz gwiazdy innych produkcji nadawcy. więcej
Jak oglądamy seriale? Netflix zaprezentował wyniki badania BingeScale
Seriale w rodzaju „The Walking Dead" czy „Breaking Bad" są przez widzów oglądane w szybkim tempie z odcinka na odcinek, z kolei na „House of Cards" lub „Homeland" odbiorcy poświęcają więcej skupienia delektując się treścią - wynika z badania BingeScale przygotowanego dla serwisu Netflix. więcej
Reality-show ,,Dom Marzeń" od 25 czerwca w TVN. Wśród uczestników para gejowska
Telewizja TVN zakończyła już rekrutację uczestników do pierwszej edycji reality-show „Dom Marzeń". Emisja formatu ruszy w sobotę, 25 czerwca br. więcej
RADIO
KRRiT zgodziła się na zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała zgodę na zmianę nazwy Polskie Radio 24 przez Czwórkę w nadawaniu satelitarnym. To pierwszy krok do tego, żeby Polskie Radio 24 zastąpiło Czwórkę w emisji analogowej, co ma nastąpić jesienią br. więcej
Tomasz Zimoch odpowiada Polskiemu Radiu: nie boję się walki w sądzie, zmierzę się z zarządem
Dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch odpowiedział na zapowiedź Polskiego Radia o domaganiu się odszkodowania za naruszenie dobrego imienia i wizerunku spółki. - Wierzę w polski wymiar sprawiedliwości. Będzie to walka z zarządem, bo z Polskim Radiem walczyć nigdy nie będę - wyjaśnia Zimoch. więcej
RMF FM, Radio ZET, TOK FM i stacje Time'a: korespondenci i specjalne programy o Euro 2016
Czołowe rozgłośnie komercyjne wysłały swoich dziennikarzy do relacjonowania Euro 2016 i zaplanowały specjalne audycje. RMF FM będzie mieć we Francji dwa studia, Radio ZET - cotygodniowy program „Euro ZET inaczej - mistrzowski magazyn piłkarski", stacje Agory - specjalne pasma i serwisy informacyjne, a rozgłośnie VOX FM - specjalny program wieczorny. więcej
KRRiT cofnęła koncesję Radiu Hobby za emisję programu rosyjskiej rozgłośni
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymała decyzję o cofnięciu koncesji dla Radia Hobby 89,4 FM. Założyciel stacji Paweł Kubalski zapowiada odwołanie do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. więcej
Radio Bielsko z koncesją przedłużoną o 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o kolejnych dziesięć lat koncesję dla Radia Bielsko. więcej
Jedynka nowym liderem w Toruniu. Radio Gra ze spadkiem słuchalności
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Polskie Radio chce odszkodowania od Tomasza Zimocha. ,,Planował zmianę pracy, potrzebował pretekstu i szumu medialnego"
Polskie Radio poinformowało, że będzie się domagać odszkodowania i zadośćuczynienia od Tomasza Zimocha. Zdaniem nadawcy dziennikarz bez stosownego uzasadnienia rozwiązał umowę, a zarzucając firmie w wypowiedziach publicznych szykanowanie go, naruszył jej dobre imię i wizerunek. więcej
Akcja ,,Nawałka biało-czerwonych" z Markiem Starybratem w Rock Radiu
Z okazji rozpoczynających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w piątek 10 czerwca w Rock Radiu (Agora) zadebiutuje akcja „Nawałka biało-czerwonych" z Markiem Starybratem. więcej
REKLAMA
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google
Rola domów mediowych w najbliższych latach będzie musiała się radykalnie zmienić - uważa Steve King, CEO Publicis Media. - Mówiąc brutalnie, domy mediowe do tej pory zbyt mocno opierały swoje biznesy na starych rozwiązaniach - podkreśla King w rozmowie z Wirtualnemedia.pl więcej
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
Jedna z internautek w opakowaniu kakao DecoMorreno dopatrzyła się okładki książki i postanowiła na ten temat zażartować - na zamkniętej grupie na Facebooku. O tym, w jaki sposób wspomniany żart wiralowo rozprzestrzenił się w internecie, a tym samym jak skorzystały na nim niezależne od siebie podmioty, w tym wspomniana grupa, serwis lubimyczytać.pl, czy marka DecoMorreno analizuje Aneta Głowacka, content manager z Brand24. więcej
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął kampanię informującą, jak bezpiecznie robić zakupy poprzez takie witryny. Bohaterami akcji są T-raperzy znad Wisły. więcej
Dariusz Piekarski nowym prezesem SARE, Tomasz Pruszczyński w radzie nadzorczej
Dariusz Piekarski został powołany na stanowisko prezesa zarządu SARE, technologicznej spółki oferującej systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych. Zastąpił Tomasza Pruszczyńskiego, który przeszedł do rady nadzorczej spółki. więcej
Nike i Heads mimo zawieszenia Marii Szarapowej będą nadal jej sponsorami
Firmy Nike i Head zapowiedziały, że będą kontynuować współpracę sponsorską z tenisistką Marią Szarapową, którą Międzynarodowa Federacja Tenisowa (ITF) zawiesiła na dwa lata w związku z zażywaniem zakazanej substancji dopingowej. więcej
MullenLowe MediaHub zaplanuje kampanię reklamową Gaspolu
W sierpniu rusza kampania reklamowa marki Gaspol zaplanowana przez dom mediowy MullenLowe MediaHub. więcej
Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z 16-latkiem w najdłuższej reklamie Nike (wideo)
W najnowszej reklamie Nike Football piłkarz Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z szesnastoletnim chłopcem. Obok niego w reklamie „The Switch" autorstwa agencji Wieden+Kennedy pojawia się jeszcze 16 innych piłkarzy. więcej
,,Kocham TO!" - Marek Kamiński w kampanii sprzętu AGD Siemens (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sprzętu AGD marki Siemens (produkowanego przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Bohaterem akcji, realizowanej przez producenta razem z firmami i HyperCrew i ACR Media, jest podróżnik Marek Kamiński. więcej
Ewa Orleańska: z Value Media do Codemedia
Ewa Orleańska dołączyła do zespołu domu mediowego Codemedia, obejmując stanowisko senior SEM specialist. Ostatnio pracowała w należącym do Group One domu mediowym Value Media. więcej
Paul Pogba w reklamie Adidasa "First Never Follows" (wideo)
Paul Pogba, piłkarz reprezentacji Francji, występuje w najnowszej produkcji filmowej marki Adidas z cyklu "First Never Follows". więcej
PRASA
Tylko ,,Olivia" na plusie. ,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych
W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie". Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy". Na plusie był tylko wynik „Olivii". więcej
Iwona Szczęsna dalej w zarządzie IFABC
Iwona Szczęsna, dyrektor biura Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, została ponownie członkiem zarządu Międzynarodowej Federacji Biur Kontroli Nakładu i Dystrybucji Prasy (IFABC). więcej
JEDYNKI
Dziennik Wschodni - 2016-06-10 Z życia wzięte - 2016-06-10 Prawdziwe Życie - 2016-06-09 Marie Claire - 2016-06-09 Świat na dłoni - 2016-06-09
INTERNET
Mariusz Gralewski o największej rundzie finansowania w historii polskich startupów: nie wierzyłem, że to się uda
ZnanyLekarz/DocPlanner pozyskał największą rundę finansowania w historii polskich startupów - 20 mln dolarów. Mariusz Gralewski, szef firmy, nie wierzył, że to się uda. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl ujawnia kulisy przejęcia największego konkurenta konkurenta i ile zapłacili za Doctoralię. I zapowiada, że jego firma zostanie globalnym liderem. więcej
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. ,,Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji"
Facebook rozluźnił swoją politykę dotyczącą ilości tekstu w reklamach publikowanych w serwisie. Do emisji będą teraz dopuszczane reklamy, w których tekst zajmuje więcej niż 20 procent powierzchni. - To bardziej elastyczne podejście do przekazu reklamowego, które pozwoli na precyzyjną komunikację. Część reklamodawców może się jednak obawiać utraty zasięgów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Konrad Spoczyński, Marcin Żukowski i Jacek Knopik. więcej
Wykradziono dane 32 mln użytkowników Twittera, zostały wystawione na sprzedaż
W internecie pojawiła się oferta sprzedaży ponad 32 milionów loginów i haseł do kont użytkowników Twittera. Kradzież danych nie jest wynikiem ataku na sam serwis, ale działaniem wirusa atakującego internautów. więcej
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął kampanię informującą, jak bezpiecznie robić zakupy poprzez takie witryny. Bohaterami akcji są T-raperzy znad Wisły. więcej
Polskie reklamy na Facebooku warte 280 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Według analizy SoTrendera w 2015 roku na płatną komunikację na Facebooku polskie firmy wydały prawie 280 mln zł. Największym reklamodawcą był Orange, który wydał 1,52 mln zł, a wśród branż liderował handel. więcej
Serwis sportowy Interii w nowej wersji i z aplikacją na Androida
W serwisie Sport.interia.pl wprowadzono kilka znaczących modyfikacji, m.in. nowy wygląd artykułu i galerii oraz system rekomendacji treści. Jednocześnie witryna zyskała nową aplikację na system mobilny Android. więcej
BADANIA MARKETINGOWE
Wyjście na piwo z piłkarzami? Kobiety wolą siatkarzy
Gdyby zaproponowano nam wypad na piwo z polską drużyną piłkarską, panowie byliby zachwyceni. Tymczasem panie wolałyby siatkarzy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
TECHNOLOGIE
Polski startup HiProMine wyróżniony w europejskim konkursie Ubera
Uber skazany przez francuski sąd, musi zapłacić 900 tys. dolarów
Pierwszy dron pasażerski będzie testowany w Newadzie (wideo)
Super i Touch X - nowe smartfony UMI w Polsce za 999 zł i 599 zł
GOSPODARKA
Ministerstwo Rozwoju zapowiada pakiet uproszczeń dla przedsiębiorców
Podwyżka stóp procentowych w USA paradoksalnie może umocnić złotego
Referendum w Wielkiej Brytanii zaważy na przyszłym kształcie integracji europejskiej
Kiedy trzeba naliczać 70-proc. podatek od odpraw i odszkodowań dla menadżerów
KULTURA/ROZRYWKA
Jak oglądamy seriale? Netflix zaprezentował wyniki badania BingeScale
Film "Wołyń" zgodnie z planem. Premiera 7 października
Biffy Clyro wystąpi na warszawskim Torwarze
BLOG
Klaskanie uszami - ks. Artur Stopka
Co jest pisane - Renata Lipinska-Kondratowicz
Po pierwsze socjal, głupcze! - Ewaryst Fedorowicz
Życie - off line... - Wanda Konarzewska
Listy z piwnicy - Andrzej Bober
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
(...)
RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: