|
| |
|
|
|
|
Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego, media publiczne pozostaną słabe finansowo
Fiasko planu wprowadzenia z początkiem przyszłego roku opłaty audiowizualnej to bezdyskusyjna porażka wiceministra kultury Krzysztofa Czabańskiego. Media publiczne nie zostaną szybko wzmocnione finansowo, a o obsadzie ich władz dalej będzie decydować partia rządząca - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, Marek Sowa, Jacek Karnowski, Jacek Żakowski i Michał Broniatowski. więcej
|
Ludzie mediów typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w mediach wygrają Polsat, TVP i portale
W finale Euro 2016 zagrają Niemcy, Hiszpania lub Francja, najlepszym zawodnikiem może zostać Paul Pogba lub Andres Iniesta, a reprezentacja Polski może awansować do ćwierćfinału, w którym przegra z Hiszpanią. Z polskich mediów na turnieju najwięcej zyska Polsat - typują dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze i menedżerowie mediów. więcej
|
Tylko 210 tys. widzów ,,Pegaza". TVP1 przegrała z konkurencją
Reaktywowany magazyn kulturalny „Pegaz" oglądało średnio 212 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania misyjnego formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 1,32 mln zł. więcej
|
,,Na dobre i na złe" straciło 370 widzów, ale TVP2 i tak zdystansowała konkurencję. 35 mln zł z reklam
„Na dobre i na złe" w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 4,90 mln osób, o 370 tys. widzów mniej niż w poprzednim. Serial nadal jednak dał TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 34,88 mln zł. więcej
|
Fokus TV nowym liderem wśród kanałów dokumentalnych. TVP Historia najbardziej w dół (dane za maj 2016)
W maju br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC Earth, a na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Historia. więcej
|
Brak stref kibica z transmisjami Euro 2016 - pazerność Polsatu ze szkodą dla kibiców (opinia)
Strefy Kibica w 2012 roku okazały się wielkim sukcesem. Wtedy pomagała Telewizja Polska, sponsorzy turnieju, UEFA. Teraz UEFA nie ma tak wielkiego interesu w tym, by ogromne ilości ludzi gromadziły się u nas w najważniejszych miejscach poszczególnych miast. Niestety, wszystko wskazuje na to, że interesu nie ma w tym obecnie nikt, a już na pewno nie Polsat - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Stokłosiński, dziennikarz sportowy i specjalista ds. social media. więcej
|
,,Kibicujemy naszym!" - gwiazdy Polsatu w spocie na Euro 2016 (wideo)
Telewizja Polsat przygotowała spot autopromocyjny związany z piłkarskim Euro 2016. W klipie występują dziennikarze programów sportowych i informacyjnych oraz gwiazdy innych produkcji nadawcy. więcej
|
Jak oglądamy seriale? Netflix zaprezentował wyniki badania BingeScale
Seriale w rodzaju „The Walking Dead" czy „Breaking Bad" są przez widzów oglądane w szybkim tempie z odcinka na odcinek, z kolei na „House of Cards" lub „Homeland" odbiorcy poświęcają więcej skupienia delektując się treścią - wynika z badania BingeScale przygotowanego dla serwisu Netflix. więcej
|
|
Reality-show ,,Dom Marzeń" od 25 czerwca w TVN. Wśród uczestników para gejowska
Telewizja TVN zakończyła już rekrutację uczestników do pierwszej edycji reality-show „Dom Marzeń". Emisja formatu ruszy w sobotę, 25 czerwca br. więcej
|
|
|
|
KRRiT zgodziła się na zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała zgodę na zmianę nazwy Polskie Radio 24 przez Czwórkę w nadawaniu satelitarnym. To pierwszy krok do tego, żeby Polskie Radio 24 zastąpiło Czwórkę w emisji analogowej, co ma nastąpić jesienią br. więcej
|
|
Tomasz Zimoch odpowiada Polskiemu Radiu: nie boję się walki w sądzie, zmierzę się z zarządem
Dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch odpowiedział na zapowiedź Polskiego Radia o domaganiu się odszkodowania za naruszenie dobrego imienia i wizerunku spółki. - Wierzę w polski wymiar sprawiedliwości. Będzie to walka z zarządem, bo z Polskim Radiem walczyć nigdy nie będę - wyjaśnia Zimoch. więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET, TOK FM i stacje Time'a: korespondenci i specjalne programy o Euro 2016
Czołowe rozgłośnie komercyjne wysłały swoich dziennikarzy do relacjonowania Euro 2016 i zaplanowały specjalne audycje. RMF FM będzie mieć we Francji dwa studia, Radio ZET - cotygodniowy program „Euro ZET inaczej - mistrzowski magazyn piłkarski", stacje Agory - specjalne pasma i serwisy informacyjne, a rozgłośnie VOX FM - specjalny program wieczorny. więcej
|
|
KRRiT cofnęła koncesję Radiu Hobby za emisję programu rosyjskiej rozgłośni
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymała decyzję o cofnięciu koncesji dla Radia Hobby 89,4 FM. Założyciel stacji Paweł Kubalski zapowiada odwołanie do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. więcej
|
|
Radio Bielsko z koncesją przedłużoną o 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o kolejnych dziesięć lat koncesję dla Radia Bielsko. więcej
|
|
Jedynka nowym liderem w Toruniu. Radio Gra ze spadkiem słuchalności
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
|
|
Polskie Radio chce odszkodowania od Tomasza Zimocha. ,,Planował zmianę pracy, potrzebował pretekstu i szumu medialnego"
Polskie Radio poinformowało, że będzie się domagać odszkodowania i zadośćuczynienia od Tomasza Zimocha. Zdaniem nadawcy dziennikarz bez stosownego uzasadnienia rozwiązał umowę, a zarzucając firmie w wypowiedziach publicznych szykanowanie go, naruszył jej dobre imię i wizerunek. więcej
|
|
Akcja ,,Nawałka biało-czerwonych" z Markiem Starybratem w Rock Radiu
Z okazji rozpoczynających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w piątek 10 czerwca w Rock Radiu (Agora) zadebiutuje akcja „Nawałka biało-czerwonych" z Markiem Starybratem. więcej
|
|
|
|
|
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google
Rola domów mediowych w najbliższych latach będzie musiała się radykalnie zmienić - uważa Steve King, CEO Publicis Media. - Mówiąc brutalnie, domy mediowe do tej pory zbyt mocno opierały swoje biznesy na starych rozwiązaniach - podkreśla King w rozmowie z Wirtualnemedia.pl więcej
|
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
Jedna z internautek w opakowaniu kakao DecoMorreno dopatrzyła się okładki książki i postanowiła na ten temat zażartować - na zamkniętej grupie na Facebooku. O tym, w jaki sposób wspomniany żart wiralowo rozprzestrzenił się w internecie, a tym samym jak skorzystały na nim niezależne od siebie podmioty, w tym wspomniana grupa, serwis lubimyczyta ć.pl, czy marka DecoMorreno analizuje Aneta Głowacka, content manager z Brand24. więcej
|
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął kampanię informującą, jak bezpiecznie robić zakupy poprzez takie witryny. Bohaterami akcji są T-raperzy znad Wisły. więcej
|
Dariusz Piekarski nowym prezesem SARE, Tomasz Pruszczyński w radzie nadzorczej
Dariusz Piekarski został powołany na stanowisko prezesa zarządu SARE, technologicznej spółki oferującej systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych. Zastąpił Tomasza Pruszczyńskiego, który przeszedł do rady nadzorczej spółki. więcej
|
Nike i Heads mimo zawieszenia Marii Szarapowej będą nadal jej sponsorami
Firmy Nike i Head zapowiedziały, że będą kontynuować współpracę sponsorską z tenisistką Marią Szarapową, którą Międzynarodowa Federacja Tenisowa (ITF) zawiesiła na dwa lata w związku z zażywaniem zakazanej substancji dopingowej. więcej
|
MullenLowe MediaHub zaplanuje kampanię reklamową Gaspolu
W sierpniu rusza kampania reklamowa marki Gaspol zaplanowana przez dom mediowy MullenLowe MediaHub. więcej
|
Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z 16-latkiem w najdłuższej reklamie Nike (wideo)
W najnowszej reklamie Nike Football piłkarz Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z szesnastoletnim chłopcem. Obok niego w reklamie „The Switch" autorstwa agencji Wieden+Kennedy pojawia się jeszcze 16 innych piłkarzy. więcej
|
,,Kocham TO!" - Marek Kamiński w kampanii sprzętu AGD Siemens (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sprzętu AGD marki Siemens (produkowanego przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Bohaterem akcji, realizowanej przez producenta razem z firmami i HyperCrew i ACR Media, jest podróżnik Marek Kamiński. więcej
|
Ewa Orleańska: z Value Media do Codemedia
Ewa Orleańska dołączyła do zespołu domu mediowego Codemedia, obejmując stanowisko senior SEM specialist. Ostatnio pracowała w należącym do Group One domu mediowym Value Media. więcej
|
Paul Pogba w reklamie Adidasa "First Never Follows" (wideo)
Paul Pogba, piłkarz reprezentacji Francji, występuje w najnowszej produkcji filmowej marki Adidas z cyklu "First Never Follows". więcej
|
|
|
Mariusz Gralewski o największej rundzie finansowania w historii polskich startupów: nie wierzyłem, że to się uda
ZnanyLekarz/DocPlanner pozyskał największą rundę finansowania w historii polskich startupów - 20 mln dolarów. Mariusz Gralewski, szef firmy, nie wierzył, że to się uda. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl ujawnia kulisy przejęcia największego konkurenta konkurenta i ile zapłacili za Doctoralię. I zapowiada, że jego firma zostanie globalnym liderem. więcej
|
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. ,,Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji"
Facebook rozluźnił swoją politykę dotyczącą ilości tekstu w reklamach publikowanych w serwisie. Do emisji będą teraz dopuszczane reklamy, w których tekst zajmuje więcej niż 20 procent powierzchni. - To bardziej elastyczne podejście do przekazu reklamowego, które pozwoli na precyzyjną komunikację. Część reklamodawców może się jednak obawiać utraty zasięgów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Konrad Spoczyński, Marcin Żukowski i Jacek Knopik. więcej
|
Wykradziono dane 32 mln użytkowników Twittera, zostały wystawione na sprzedaż
W internecie pojawiła się oferta sprzedaży ponad 32 milionów loginów i haseł do kont użytkowników Twittera. Kradzież danych nie jest wynikiem ataku na sam serwis, ale działaniem wirusa atakującego internautów. więcej
|
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął kampanię informującą, jak bezpiecznie robić zakupy poprzez takie witryny. Bohaterami akcji są T-raperzy znad Wisły. więcej
|
Polskie reklamy na Facebooku warte 280 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Według analizy SoTrendera w 2015 roku na płatną komunikację na Facebooku polskie firmy wydały prawie 280 mln zł. Największym reklamodawcą był Orange, który wydał 1,52 mln zł, a wśród branż liderował handel. więcej
|
Serwis sportowy Interii w nowej wersji i z aplikacją na Androida
W serwisie Sport.interia.pl wprowadzono kilka znaczących modyfikacji, m.in. nowy wygląd artykułu i galerii oraz system rekomendacji treści. Jednocześnie witryna zyskała nową aplikację na system mobilny Android. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz