niedziela, 24 maja 2009

Atlantis, wróć

 
To mnie już wnerwia, takie wypatrywanie; trzeci dzień!, i ciągle nie wiadomo nawet dokładnie, gdzie nastąpi lądowanie.
Podają dwa , albo i trzy miejsca, a ile trajektorii?
Chodzi o pogodę?
Jakoś nie chce się w to wierzyć, żeby tylko o pogodę chodziło - obawiam się, że sprawa jest poważna.
Byly pogłoski o awarii powłoki, może coś naprawiają?
Same pytania i niepokój, właściwie od początku tej misji; niepotrzebnie operowali tym pojęciem;"ostatnia misja na Hubble".
..
..ach Blaise Pascal, zalecenie, "aby siedzieć w swoim pokoju.." - mimo to, nie jest słuszne.
Swiat byłby straszny i ciasny; siedzieliby, nie tyle w pokoju, co w jaskiniach, albo na drzewach - jeśli w ogóle by siedzieli.
..
Nachbarin wyjechała i zaglądam do kotka, a przed południem siedziałem przed..tv i w CNN natrafiłem na super audycję
Larry Kinga;Secret to Life Transformation; secret to SUCCESS;Happy People vs Unhappy PEOPLE etc.
Sporo rozmów w stylu Larry-ego; trochę ironii i jakby niedowierzania wobec enuncjacji ekspertów, ale także entuzjazm.
Trudno nawet powiedzieć, czy Larry King serio ufa w to co słyszy; ale na koniec, jedna jedyna rada bardzo mnie poruszyła.
Choć jest oczywista i prosta, "jak konstrukcja cepa" - jak powiadają Tubylcy.
"Zmiany zacznij w domu, i od siebie.".
Fakt.
Tę radę potraktował nawet Larry King serio, więc ja też.
..
..a potem były wiadomości;Sri Lanca, Pakistan, Iran etc. - lecz o Atlantis cisza.
Spokojnie, spokojnie - przecież, by powiedzieli, jakby coś było "nie tak " - uspokajam się i powtarzam; ATLANTIS - wróć cało.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: