niedziela, 24 maja 2009

NASA - NASA's Space Shuttle Returns to Earth after Hubble Mission

NASA - NASA's Space Shuttle Returns to Earth after Hubble Mission
SUPER.
Odetchnąłem i zaraz jest inaczej. Każdy start jest trudny, a lądowanie jeszcze trudniejsze.
Tutaj jest wieczór,wcześniej bylem na Karczówce, lecz nie miałem komórki.
Zrobiło się tak smutno, , lecz na dole wziąłem się w garść.
Lub raczej; zostałem wzięty.."za mordę" - jak powiadają Tubylcy;i zaraz bylem spokojny.
..
..ach Blaise Pascal, najważniejsze sprawy, toczą się poza nami, i nie mamy najmniejszego wpływu na wynik, ale wynik, decydująco wpływa na nas; co odbieram jako jawną wskazówkę i wezwanie STAMTAD, do uległości, wręcz pokory nieudawanej, prawdziwej.
Religia, to pokora otóż; niekoniecznie na klęczkach.
Także real, wymaga pokory i wcale nie mniejszej- cóż.
Bo zło jest immanentne i konieczne, aby istniała przeciwwaga, ach racja Wielki von Goethe - zatem św. Tomasz nie miałby racji, także w tej sprawie; jak dobrze, że nie jestem teologiem - zwariowałbym prędko.
..
Blaise Pascal;"Wszystko, co niezrozumiałe, może mimo to istnieć".(Myśli-430 bis (483 a)

Brak komentarzy: