czwartek, 10 maja 2012

Jedziemy do Stolicy

Świetna organizacja. Lista Delegatów. Imię nazwisko, telefon. Telefon do Pana Kierowcy i do Szefa wyprawy. Miejsce postoju autokaru; ulica Gagarina. Z logo Solidarności - nie do przeoczenia..!
Piękna jazda - spokojna, pewna.
6:25
Spoglądałem co trochę; Słońce - gdzie jesteś?
Moi Sąsiedzi - zorientowałem się, że to działacze Pierwszej Solidarności; Pani Psycholog i Pan Teolog prowadzili ciekawą rozmowę..(..) której mogłem się tylko przysłuchiwać.
Zaprawdę, zaprawdę? Patrzę trochę z niedowierzaniem - oto przebija się Słońce! .. Szymon Szymonowic; Słoneczko, śliczne oko, dnia oko pięknego! (Sielanki)
Nie ulegało już wątpliwości; prawdziwe Słońce !
Słońce działa (na mnie) magicznie; od razu poprawia nastrój! To dobry znak - bardzo..
6:37 Odetchnąłem z ulgą.

Brak komentarzy: