czwartek, 12 czerwca 2008

Alt Aktiv ; Leo i ..

12 czerwca 2008
 kotek  kotek  kotek  kotek Spokojnie
Motto :Odżywienie ciała idzie stopniowo. Zbytek pożywienia , a mało korzyści.
Blaise Pascal
-----------
Blaise Pascal : Myśli 320(169)
 Instytut Wydawniczy Pax Warszawa 1989
-------------
Właśnie wrociłem z Karczowki i mam troche wieści ; oj niedobrze , niedobrze to widze , ale nie wiem jak ująć ; to znaczy w jakiej wersji ; nawet lekarstwo podawać należy ostrożnie : może być szok !
--------------
Zatem rozważałem sprawe Alt Aktiv : to znaczy po naszemu Stary Aktywny , albo : Stary a Jary ; albo : Stary a Głupi ; ponieważ doszedłem do przekonania jakby teraz , że moja aktywność jest  taka właśnie .
Jednak dla pocieszenia , widze , że nie ja jeden wariuje w postawie Alt Aktiv :  inni robią to jednak za grubą kase i w całym splendorze mitomanii .
---------------
Weżmy takiego Leo ..oto pojawił sie jak prorok , potrząsa siwą czupryną , biega wokoł boiska i pokrzykuje coś niezrozumiale , a przy tym podskakuje : i wyciąga sie na bilbordy i inne reklamy : kasa , sława , ..ale też inteligencja : szybko odkrył , że jest w kraju mitycznym , to znaczy mitologicznym i..
pewnie w duchu sie śmieje i nieżle bawi .
Kasa to jest to , co bawi ,wciąga i cieszy nie tylko Leo : a weżmy takiego Ksiedza Dyrektora z Torunia : czy nie jest Alt Aktiv ?
Czy nie ..etc.etc - ale dziś został uniewinniony przez Prokurature : żadnych zarzutow , a przecież połowa farmazonow jakie wygłaszał i głosi nadal publicznie wystarczyłoby ..jednak uprawia mitomanie i to jakoś uchodzi : zatem jest Alt Aktiv .Jak najbardziej Alt Aktiv . kotek 
Takich zresztą jest wiecej , także gdzie indziej tzn.czy na Zachod , czy na Południe patrzeć : Alt Aktiv to swoista teoria , że można oszukać czas ,
i że można pedziś życie młodego , kreatywnego etc. po 50. - co jest otoż oczywistą bzdurą : nie da sie oszukać czasu i  99 .999 proc.50 + - to zwyczajnie ludzie sterani , a jeśli udają młodych etc. to znaczy , że są przy tym jeszcze bardzo zabawowi : jak na przykład nasz Leo , albo Ksiądz Dyrektor , albo jakiś Ksiądz -Prałat albo..etc.
-------------
Dzisiaj na Karczowce byłem dwa razy ; ale nie po to , żeby sie chwalić przed sobą i pysznić w tych notatkach .Rano szukałem Zająca , ale go nie spotkałem , a pod wieczor zbierałem nastroj i oto wyszło , że nie jest najlepszy .Moja postawa Alt Aktiv w gruncie rzeczy jest także żałosna i bez kasy i bez złudzeń .Nikogo nie kołuje , ani nie pouczam : starość to straszny gość , choć uprzejmy to bardzo namolny i uciążliwy .
--------------
Obejrzałem nagranie na wideo tego meczu z niedzieli : Polacy biegali , biegali , Leo skakał na bieżni : ale  - co z tego ? Niemcy grali jak maszyna , na dwoch , trzech graczy : mogło byś jeszcze gorzej , gdyby nie bramkarz i troche szcześcia poza tym .
Dziś bedzie jeszcze ostrzej , znow bedzie dużo bieganiny i fauli , a Leo bedzie skakał po bieżni z rozwianą czupryną i wymachiwał rekami jak jaki  PT Prorok ; i co z tego ?
No co ? kotek 
....................

Pascal (20:08)
skomentuj

Brak komentarzy: