wtorek, 17 czerwca 2008

RENOVATION SET

 kotek  Cała nasza godność spoczywa tedy w myśli .( Blaise Pascal C 100 (347)
-----------
To prawda . Nie ma innego narzedzia ratunku .Chodzi o ratunek w osaczającym tutaj z każdej strony jakby szańcu : każdy , kto jest uczciwy znajduje sie pod ostrzałem , lub też w każdej chwili może sie znależć .
To kwestia tylko czasu : ,ale jak wpadniesz w kłopoty Docy , to już jesteś jeńcem i wrogiem i wieżniem - do końca .
Oto stworzono prawdziwe piekło dla zwykłego człowieka - i kpi sie na każdym kroku , w żywe oczy z sytuacji jednostki : rozpaczliwej jak nigdy dotąd .
Bo w czasie wojny sytuacja była na tyle jasna , że bez złudzeń gineły miliony ; teraz miliony są zadreczane i stawiane w sytuacji problemow nie do rozwiązania, a w efekcie ; są tylko dwie możliwości .
------------
Bardzo sie ciesze Docy , że serwer Onet znow jest dostepny choć okreżnie , ale i tak bede kopiował posty na Bloggerze , bo po prostu , to sie spodobało .
Einmal ist keinmal .
-----------------
Dzieki za SMS , ale co do Wałesy nie chce sie wypowiadać szczegołowo .
Bardzo krytycznie oceniam jego prezydenture i najważniejze : Magdalenke .
Całe zło wyszło stamtąd .
Natomiast co do Bolka , sprawa jest dla mnie śmieszna : choć ; dziś dowiedziałem sie . że ta książka ma wyjść tylko dla instxtucji i w nakładzie ok.200 egzemplarzy !
Właśnie po tej wiadomości zainteresowałem sie serio treścią i jak sądze niebawem poprzez Sieć bedzie ona kompletnie dostepna .
--------------
Wczorajszy program z Wałesą widziałem ; żenujące .
Natomiast o wiele ważniejszy był odcinek poświecony tragedii tej dziewczynki 14 letniej - ktorą chce sie zadreczyć , za probe urazowania swojego życia .Lusterianie oszaleli : prowadzący bodaj Pan Lis oburzył mnie swoją stronniczością nie mniej niż dwaj Ksieża - nie - ksieża ; to jest właśnie Polska Docy : składaj codziennie rece , do nieba , za ratunek  stąd .
--------------
Widziałem dziś Leo konferencje ; jak on sie porozumiewał z piłkarzami , czy w ogole , rozumieli o co mu chodzi ?
Jak mogło dojść do takiego skandalu ?
Przecież wyrzucono mnostwo pieniedzy i znowu : sponiewierano miliony ludzi . Ten mecz wczorajszy , jakby nie doskonały bramkarz - byłby prawdziwym laniem : od drużyny rezerwowej Chorwacji !
Przy czym jestem naprawde zaskoczony , jak płynnie i lekko sobie tamci radzili !
--------------
Jaka renowacja zatem , jakie narzedzia ?
Myślenie i pilna obserwacja ; zacjhowanie spokoju .
Wydaje sie , że obserwator , gdy sie podnieca , traci status , staje sie uczestnikiem  bezsensownej szarpaniny .
Ponieważ wszelkie emocje , są szarpaniną, fakt , Docy , by  kotek
------------------
Wreszcie : pisanie postow w ja . nie jest możliwe tutaj.


 
 
Pascal (20:53)

Brak komentarzy: