niedziela, 29 czerwca 2008

TERTIUM QUID

29 czerwca 2008
 kotek  kotek  kotek  kotek Tylko spokojnie
----------------------------------
Motto : Lass Dich nicht Verhatzen
Quelle : von Onkel Tom by Chefduzen.de
......................
Jakkolwiek na to nie patrzeć, jednak Ingeborg Bachmann miała racje twierdząc . że faceci są rąbnieci ( tłumaczenie dowolne) - albo mowiąc dokładniej Jej słowami : wszyscy mezczyżni są chorzy ..( w sensie wiadomym) . kotek
---------------
Tak wedrowałem dziś i oglądałem te stoiska na deptaku : było ciszej i troche inaczej i nawet podobało sie , a najważniejsze : wrociłem cało do Katedry i do parku i na Karczowke . Troche posłuchałem koncertu orkiestr detych , strażackich ; skroconego przez ten mecz ! Musieli wrocić do roznych miejscowości np.do Krasocina . Było jednak fajniej niż wczoraj .Spokojniej.
....................
Potem na Karczowce i zamiast jakiejś rozmowy - nawet Brat A. i Ksiadz Teolog ..o tym meczu , za kim jestem , jak typuje etc : tutaj jest wiadomo , jeślibym np. typował zwyciestwo  Hiszpanow (tak jest w istocie ) - to znaczy , że jestem za Hiszpanami etc. , a jakby Niemcow ( ktorych także typuje ) to za Niemcami ..etc.
Prawda jest taka , że oczekuje dobrej gry , ale od GRY , bo tak sie składa , że obu drużynom kibicowałem .
Zatem unikałem tego tematu , ale co kto wszedł , to tylko o tym ..czy aby nie przesada ?
Na przykład tutaj na Karczowce ,jakie to ma znaczenie ?
Jednak , ma : ludzie są mało tolerancyjni do czyichś poglądow nawet w takiej sprawie .
Faktyzcznie Niemcy mają dziś godnego przeciwnika : spotkają sie zawodowcy o całkiem roznej koncepcji : jasne , że pieknie grają Hiszpanie i z fantazją , znowu Niemcy mają swoją strategie ; bedą od początku kontrować i umeczą : wiec  bedzie wielkie pole do popisu dla samej GRY , ktora w drugiej połowie przejmuje zazwyczaj kontrole nad boiskiem i nie ma przrzeproś.
To jest to trzecie wyjście : nawet w partiach szachowych  to widziałem , i tych na żywo i tych arcymistrzow - jak od pewnego momentu gra sie wtrącała i panowała .
------------
Miałem osobiście w szachach i takie sytuacje , jakby przy mnie siadł arcymistrz i z trudnej sytuacji wyprowadził "moją" partie : a to tylko GRA grała jakby sama .
Poopatrzmy też spokojnie na te analizy , wymienianie powodow iluś tam , dlaczego Niemcy mają wygrać , albo : cytat : Niemcy patrzą hinab.. zatem wiadomo : ( prasa austriacka) .
---------------
Dlaczego zatem facetow mecz piłki nożnej tak oszałamia ?
Jakaś magia ?
Mam jeszcze jedno wytłumaczenie , oprocz tego Ingeborg Bachmann , albo .. najprostszego , że to jest walka , otoż nie : można na to patrzeć rownież jak na swoistą..jakby to powiedzieć.
Tylko spokojnie kotek
Gdzieś w prasie o tym czytałem , i coś w tzm jest " na rzeczy " , ale mowiąc spokojnie , to już lepiej po łacinie .
Oto piłka jest KOBIETA !
Zatem ; Sexus footballisticus - jak powiedziałby pewien Zakonnik z Karczowki : biegły w łacinie .
Można i tak popatrzeć , że faceci biegają oto za piekną KOBIETA w pocie czoła i .. wiadomo : a tłum wrzeszczy : wiadomo. Czemu nie ?
To zresztą nie jest moj pomysł Blaise Pascal , popatrzymy spokojnie , a nawet utrwalimy , aby analizować potem najciekawszy moment , kiedy mowiąc serio : do akcji wkroczyła GRA - a to jest już moja idee fixe , chyba że ktoś już i tak myślał , zatem nie wiedziałem , fakt .
Wynik ?
Raczej niespodzianka,fakt kotek 
Także dla mnie . kotek 

Pascal (20:38)

Brak komentarzy: