środa, 18 czerwca 2008

Niebyt

 kotek  kotek  kotek  kotek  Spokojnie
Motto : Ale rownocześnie poznajemy naszą nedze, ten Bog bowiem jest nie czym innym jak Ratownikiem naszej nedzy.
Blaise Pascal : Myśli 730 (151)
Quelle: Blaise Pascal Myśli  Instytut Wydawniczy Pax, Warszawa 1989(str.382)
----------
Nad Pacyfikiem mineła połnoc ; a tutaj co ? Szcześliwcy śpią smacznie.
Nad Silnicą biedacy zaczeli na dobre swoją krzątanine , aby choć troche opedzić swoją nedze. Inni zajeci są bardzo , aby im sytuacje skomplikować , a jeszcze inni wmawiają . że tak być musi , że tak być powinno ; a nawet , że to jest postep i wola Nieba , a nawet i Unii Europejskiej : Nowa Era .
------------
Spokojnie Blaise Pascal , tylko spokojnie ; to zdanie tutaj cytowane , dopiero teraz rozumiem naprawde : oto człowiek pojawia sie tutaj zbednie ;albo raczej , to już nie jest człowiek ; to jest jednostka .
Jesteśmy bowiem w czyimś Piekielnym Eksperymencie zaledwie jednostkami : tutaj nad Silnicą w każdym razie sprawa dotyczy biorąc statystycznie co najmniej , powtarzam co najmniej i jeszcze raz powtarzam ; co najmniej połowy jednostek ; ponieważ są to wyliczenia z Karczowki , jakby zebrane z powietrza ; jak najostrożniejsze .
Osobiście jestem Blaise Pascal jeszcze bardziej krytyczny i opcja rozkładu po 20 proc. - najbardziej mnie przekonuje .
--------------
Osobiście jestem w tej gupie najniższych , szacuje 22 proc. bezwzglednie i na trwałe wykluczonych i wegetujących zaledwie biologicznie .
Tak też jestem traktowany rownież przez nową Dyrekcje Głowną - czyli tutejszy ZUS .
-----------------
Oto przyznali mi emememe w końcu kwietnia : teraz zaś dowiaduje sie , że 75 proc.tego żałosnego świadczenia , bedą przekazywali od lipca , ale Panu Komornikowi .
Czy to jest lege artis ?
Sprawdzimy dokładnie : bo zostawią mi aż 300 zł - ! czy aby kotek  nie za dużo ?
Takie małe rownanko .
-----------------
Chodzi jednak jeszcze o coś : w ogole nie jestem podmiotem prawa !
......ale czy jest w ogole kotek coś takiego ?
Dowiedziałem sie o tej istotej sprawie poprzez przesłane mi do wiadomości "zawiadomienie" - adresowane do PT Komornika - o dokonanym na jego wniosek , zajeciu .
Podmiotem stosunku , kto jest zatem ?
Jest to klasyczny stosunek przekazania - ale kim ja tam jestem ?
Raczej czym : jednostką oto .
------------------------
Zatem zajeli mi 909 zł. z żałesnego świadczenia jaki wcześniej przyznali, a lakoniczne pisemko otrzymałem do wiadomości wczoraj - bo adresowane jest do PT Komornika .Ktory wcześniej zajął mi nawet  60 proc.zasiłku "stałego" z MOPS - ktory zresztą . po to tylko został przyznany !
....a teraz  kotek co ?
----------------------------
Dzień wczorajszy Blaise Pascal uznaliśmy oto dziś rano na Karczowce , za początek moejgo pobytu w innym baraku tego obozu ; jednakże z wielom udogodnieniami w porownaniu do poprzedniego : Zielona Karta .
-----------------------
Zielona Karta ZUS-u nie USA ! ;ale dobre i to ; tak czy siak jest to jakaś wolność w sensie ochrony . Otoż nikt już nie zmusi mnie do pracy innej niż ta , ktorą sam zechce wykonywać .
Mam nad nimi te jedną zasadniczą jednak przewage , że spokojnie moge patrzeć co sie dzieje, mam świadomość tego co sie dzieje i strzege legalności mojej , nie ICH , do tego mnie nie zmuszą ; nawet nie przejde jezdni w sposob niedozwolony , nawet nie pojade na gape ; wszystko lege artis , wszystko dokładnie i szczegołowo musi być zanotowane , jasne , że nie tutaj .
----------------------
Mam plan działania pozytywnego - nie bez pomocy Napoleona Hilla - ale musze uważać , aby to działanie nie nabrało cech Beny Hilla ; ktorego zresztą też cenie i musze jeszcze coś zrozumieć wiecej, bo jestem już całkiem blisko Blaise Pascal , o wiele bliżej tego zdania o Panu , jako  Ratowniku naszej nedzy , albowiem liczy sie teraz już bardziej opis , słowo , niż to co widać naocznie , a co jest iluzją .,Amen  kotek 
Pascal (09:55)

Brak komentarzy: