niedziela, 8 czerwca 2008

MIRABILE VISU

08 czerwca 2008
 kotek Jakieś pdoniecenie ogarneło tutaj ludzi . Jestem bardzo wrażliwy na to , lecz takiego skomasowania energii i emocji dawno w Kielcach nie czułem .
Ten nastroj był już po południu , nawet jak wychodziłem z Baru Pani M..,życzyła zuśmiechem : miłego popołudnia ! Miała na uwadze ten mecz dziś piłki nożnej z Niemcami . Podziekowałemi życzyłem nawzajem ; bardzo sympatyczna dziewczyna , ale coż ; chciałaby duszyczka do raju ,ale nie dają  martini
Nawet , nawet , obejrzelibyśmy razem , ale gdzie ? czy to co złego ?
Otoż bardzo chetnie nawet żartują ze mną dziewczyny i..jakby to powiedzieć , podpuszczają mnie , ale czy słusznie ?
Co to Goethe powiedział na ten temat ; za młodzi aby nie mieć marzeń , za starzy , aby je spełniać - o coś takiego .
Wybrałem wiec opcje optymalną : zajrzałem do Banku i oto wypłacono mi zasiłek z bankomatu !
Nastepnie grzecznie wrociłem..nawet odrzucając koncepcje zakupu jakiegoś piwa ; choć mam zaproszenie do Nachbarin na ten mecz właśnie .
Siadłem najpierw do kompa ,aby poczynić pare uwag .
---------
Po drodze tutaj widziałem samochody z flagami ; na balkonach - na Osiedlu ! - też takie transparenty Polska 2008 - ktorych naliczyłem osiem ! - a flag na 3 maja na tej trasie było tylko dwie ! Jaka proporcja ?
----------
Na Osiedlu wrzawa coraz wieksza , jakieś petardy , motory - o co chodzi ?
Jaka to zabawa ? Spektakl ; nawet zaciety , ale bez szans na wygraną , niestety ; a przecież typuje ktoś we mnie inaczej !
Jeśli Tamten-ja ma racje ; to mianuje go od zaraz prorokiem ; po meczu .
-------------
Najwieksze szanse były na wygraną w piłke z Niemcami bodaj w 1975 , o wejście do finału : ale była burza nad Stadionem w Monachium i to zaszkodziło.. nazajutrz pojechałem przez to pożniej w teren ; już był telefon ze Zjednoczenia , bo dyrektor Kazio B. kazał wszystkich w delegacji
sprawdzać - nawet takiego jak ja kontrolera ?
Nawet.
Byłem wiec ale pożniej - ale byłem, spokojnie , nawet nie oddzwaniałem : trzeba zawsze zachować klase . kotek 
--------------
Teraz jednak mineło pare lat - i zupełnie kibicowanie mi przeszło , co zatem tutaj robie ?
Przy okazji bloguje , a potem popatrze , ale niestety Ten-ja słabo to widzi ,pojde jednak po to piwo, choć niewiele pomoże, raczej lanie Leo - przecież to tylko zabawa , a nie spektakl władzy.  kotek 
Pascal (20:07)




Brak komentarzy: