środa, 25 stycznia 2012

ACTA ad acta

Immanuel Kant:
Każdy musi przyznać, że prawo,
jeśli ma obowiązywać moralnie(..)
nie jest chyba tylko dla człowieka
obowiązujące, jak gdyby inne istoty
rozumne nie miały się o nie troszczyć.
Immanuel Kant, Uzasadnienie metafizyki
moralności, tłum.M.Wartenberg Wydanie
PWN 1984 s.5)
Faktycznie,prawo musi obowiązywać także tych,
którzy je stanowią - a przy tym drobiazg;
być moralne.
..
Troszkę zaczęło śnieżyć.
Młodzież biła brawo
..i zaczęła podskakiwać.
(dosłownie)






















Wracałem bez oporów
pod Urząd Wojewódzki
w Kielcach
Fakt.


Chciałem - miałem obejść gmach UW
od strony Nowego Światu, żeby to
nie wyglądało na rejteradę.
(wobec siebie)
Lecz Co-Partner miał inne
plany; nie był to żaden tłum,
widziałem; sceneria piękna.
Niepowtarzalna.
Niezwykła.
Sama w sobie.
Poczułem imperatyw.
Fakt.


Brak komentarzy: