środa, 11 stycznia 2012

Cień dnia




Już wracam.
Oczywiście z Biura Rejonu.
Tutaj w Nidzie jest kilka Biur Rejonu; moje akurat na VIII piętrze.
Czy ktoś by w to uwierzył, że to nie jest żaden przypadek..ze mną?
Owszem ; ja wiem - nie tylko czuję, ale po prostu wiem, że to żaden przypadek.
Nic mnie już nie zdziwi - w tej grze Pana ze mną.
..
Uspokajam się, trochę patrzę na tablicę.
Widzę dużo więcej; widzę tych ludzi - znam każdą osobę
z widzenia, z historii..lokalnej..z plotek.
Stan zmalał znacznie.
Najlepiej widać na tablicy.
Ubyła połowa nazwisk.

Agent Tomek choć wybrany w Kielcach gdzieś powędrował.
Jedna z tych osób będzie szefem lokalnego PiS..? - albo nie będzie.
Na razie jest Zarząd Komisaryczny; jedno-osobowy;
Pan Poseł Lipiec działa zdecydowanie - jak Pryncypał.
Wywalił właśnie czterech radnych w Radzie Miasta z PiS.
Odwołali się.
Zlikwidował klub..PiS w Radzie ..
Czy to jest do uwierzenia?
Czy to jest możliwe?
..lecz to są fakty.
..
11.01.2012 - słyszałem w Radiu Kielce(od 17-tej) o tych bojach
nie wiadomo o co.. - czy są jeszcze w PiS - czy już nie; jeśli się odwołali to już nie są, lecz jakby się nie odwołali..etc.
Podobno ma być Rada Polityczna dziś - też o 17 - tej.
Pan Poseł nie wiedział, czy ta sprawa będzie omawiana.
Kongres PiS w lutym - tak?
Bardzo dobrze - tak trzymać; za mordę.
..
Spokojnie wędruję na dół.
Obdarowany.
Było fajnie.
Ale mam nowe zadania.
Coraz większe kłopoty.
Jak to wytrwać?
Nie wiem.

Brak komentarzy: