środa, 14 maja 2008

Człowiek. to brzmi durnie ( 1 )

Motto : Zycie robi z Ciebie idiote , po czym umierasz .

Quelle : napis na ścianie bloku na Osiedlu w styczniu 1982 ( wczesny stan wojenny)

Jest to podstawowa teza, ktorą ktoś w stanie wojennym tutaj napisał na bloku . a ja to zaraz przepisałem. Oczywiście , że zamalowali momentalnie . wtedy była taka metoda : zamalowywania.
----------
Ponieważ teza jest coraz bardziej aktualna , zwłaszcza dla takich jak ja , ofrzuconych , sponiewieranych etc.i.. jakby tego wszystkiego było mało : wciąż kołowanych.
Wiec wracam do tego uproczywie i gdzie tylko moge .
-----------
Bardziej jeszcze podstawowa teza jest także osią mego case study ; człowiek brzmui durnie . Zasada Biasa jest coraz aktualniejsza , tak,tak : człowiek jest z natury zły .: nic tu nie pomoże bałamucenie , bajdurzenie z oczami do nieba . Fakt jest faktem.- Mit - mitem .
-----------
Po tych ogolnych stwierdzeniach , przystąpimy do szczegołow , mam nnadzieje - po południu , albo raxczej wieczorem, gdy znajdziemy Blaise Pascal, jakiś swobodny dostep do Sieci. Teraz polatamy troche - ale nie na Karczowke , choć jak biegałem po Osiedlu dostałem dwa SMS ! od Brata A. abym tam zajrzał ; strasznie ciekawi , V odcinka Mistrza i Małgorzaty !
Tak sie składa , że ja też, jestem ciekaw ! - bo wcale nie widziałem , mam tylko nagrany na dokładke z jakimś filmem ( błąd techniki programowania magnetowidu AKAI : prawie 14 lat ! bezbłednie !!Tylko skomplikowane troche programowanie , ale coż : Japończycy.
------------
Musze wiec obejrzeć , najpierw ten odcinek , żeby moc swobodnie spoglądać na nich lewym okiem , ktorym widze prawie do tyłu , taki mam wyćwiczenie na chodnikach kieleckich , przed rowerzystami .
---------------

Brak komentarzy: