czwartek, 29 maja 2008

Jaka prawda

29 maja 2008
Panie,zbadałeś mnie i znasz,
Ty wiesz kiedy siedze i kiedy wstaje,
Rozumiesz myśl moją z daleka.
Ty wyznaczasz mi droge i spoczynek,
Wiesz dobrze o ścieżkach moich.
--------
Ps. 139 - Biblia : Brytyjskie i Zagraniczne Towarzystwo Biblijne,Warszawa 1983 (str.693)
--------
Już dzwonili z Gory ; i po co włączałem komorke ? Po co słuchałem komunikatu - albo zaproszenia ? Mam też drugie : na 9. - zaczyna sie sesja RM - a tak
naprawde , co mnie to obchodzi ?
---------
Pewne sprawy jak funkcjonują od początku widać po wyniikach - zatem ;nie i nie - czyli w obu przypadkach : najważniejsze słowo : nie !
Wybieram oto rozwiązanie własne i o 9.punktualnie rozpoczynam kąpiel - na ktorą raz w tygodniu przecież zasługuje .
----------
Nastepnie troche postudiuje ksiege MacIntyre - choć mnie już..- bo widze , że nie rozumie - albo ja nie rozumiem czegoś zasadniczego , co to jest , jeśli jest prawda ?
Oto Protagoras twierdzi,że każda tradycja ma swoją prawde, a Platon rozrożnia prawde od tego co sie wydaje prawdą ; a Nietzsche to jeszcze raz wartościuje..i pozostańmy lepiej przy Biblii , gdzie prawda jest znana - ale niedostepna dla nas inaczej jak przez wiare ,że Pan wie wszystko .
------------
Plany mam napiete nie poszukiwaniem prawdy dziś, lecz studiowaniem w Sieci pewnego zagadnieia. Chodzi o podłączenie sie do systemu , czyli poddania sie kontroli w Sieci przez oferte - propozycje , czy jak to nazwać ? firmy Gemius - właśnie w Onet - to otrzymałem .Trzeba tylko zainstalować odpowiedni program na kompie .
Czuje sie dowartościowany : wprawdzie udział jest darmowy , ale byłbym przynależał do jakiejś Community : przecież i tak , każde klikniecie jest nadzorowane , wiec choć oficjalnie , jednostka jaką reprezentuje moja obecność , niech wpływa na statystyke .
-------------
Mnie to właśnie najbardziej zafrapowało w badaniach Gemiusa - że na podstawie statystyki używania w Sieci , chcą ustalić jakąś "prawde statystyczną" -ktorą nastepnie oferują dalej , czyli sprzedają.
To też jest prawda ,ale też jest prawdą ,że takie badania dają sporo wiedzy o jednostce : powiedzmy jeśli ona , ta jednostka , przestaje być anonimowa , bo ma stały adres etc. - jaka to bedzie prawda ? ..i dla kogo ?
Ostatecznie , to gdzie może to być użyte ?
--------------
Wydaje sie , że ta firma posiada jakby tajną wiedze , albo metodyke na razie : ale to jest jawne : podobnie działających "firm" w Sieci jest sporo : czyli Z. - znowu miał racje : jeśli masz komorke , internet ...a przy tym ..blogujesz - to wiadomo o tobie wszystko ..Wszystko ?
Bardzo prosze : ja nie mam tajemmnic otoż , bardzo prosze Wysoki Sądzie : ja chce, żeby wiedzieli o mnie jak najwiecej !
Dlaczego tylko blagierzy są znani , a blogierzy - to już nie ?
-----------
Bedzie to prawda, ktorej sie wreszcie o sobie dowiem, jak przyjdzie co do czego ..ale co może przyjść do ..mnie ? Bardzo prosze , ale tylko prawda .
------------
Bo tak naprawde , to - chciałbym siebie wreszcie troche poznać - a nie tylko Ktoregoś-ja : ale całego , jeśli trzeba , to i statystyką , czemu nie ?..albo ; postami..ależ bardzo prosze ; wszystko co bloguje , to prawda ! - zatem teraz w Sieci : jestem tu , albo tam , a bywam i gdzie indziej : ależ bardzo prosze - żadnych wybiegow , żadnych tajemnic .
------------
Nawet wyznam jak dziś , jeśli już bloguje : dlaczego nie pojde na Gore ?
Akurat , nie chce sie za bardzo,po kąpieli? ..a dlaczego nie pojde na sesje RM ?
..ależ to proste : przecież nie jestem radnym !
I to wszystko jest prawda , tylko prawda : obiektywna .
------------
..ach Blaise Pascal : jakie piekne jest życie staruszka !,.ale krotkie kotek 
Pascal (08:42)



Brak komentarzy: