środa, 31 marca 2010

Memento(18.6)

 
..lecz gdy tu dobrnąłem..
..stałem zaskoczony i zapomniałem o ujęciach; oto nad ulicą (znaną..etc.) wisiały dwa wielkie ramiona dzwigów; a dawna zbrojownia Komi rozburzona do imentu..!
..zaraz tam poleciałem na krużganek gmachu dawnego Komitetu Partii i obserwowałem z satysfakcją; z dawnych koszarów carskich - ani śladu..
..w ogromnym wykopie uwijały sie dwie kopary; jedna podawała drugiej;urobek, ziemia , gruz, nawet jakieś brezenty!..
..na ulicy Zeromskiego podjeżdząly wielkie wywrotki(Mercedesy)..
..
..budowa Filharmonii ruszyła naprawdę..
..od razu postanowiłem uroczyście; obserwować..
..
..tak więc będę obserwować dwie budowy; Amfiteatru na Kadzielni (nadal)
..i Filharmonii..tutaj.
..
..byłem zachwycony i wdzięczny, że znalazłem się akurat w tym momencie..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: