niedziela, 25 kwietnia 2010

Memento(22)

 
To by
ło w piątek; relaksowałem się na Peronie I kiedy postawili wielki pociąg.
..znów po jakimś czasie zaczął syczeć, ale nie odjechał.
Miałem pod ręką komórkę i zrobiłem ujęcie - punktualnie o 20.10; to jest ważne.
Komórka pokazuje czas zgodny, ta skromna Nokia jaką teraz mam (2 megapiksele)
umożliwia jednak uchwycenie czegoś więcej niż wyrafinowane aparaty.
..o tym się przekonałem właśnie dziś w niedzielę; czego nie ująłby aparat - złapała komórka.
..
Wtedy na stacji problem polegał na tym, że mnie wyrwano z relaksu.
Popełniłem błąd; nie włączyłem trybu nocnego.
Technika której dotrwałem fascynuje mnie i peszy; dlaczego akurat teraz to jest możliwe?
..to jawna niesprawiedliwość; całkowita racja Blaise Pascal; dlaczego teraz i tutaj:
"taki-jakiś-ja" - może się odezwać nie wiadomo o czym i zrobić ujęcie wielkiego pociągu maleńką komórką..nie ruszając się z ławki! - wysłać to " w świat.."
".."
..wiem, spokojnie; jednostko nie szalej.
..jak powiadają Tubylcy; bogowie nie znoszą pychy..
..o czym wiedzieli już i Grecy i Rzymianie.
..
..tu jest ważne; komórka pokazuje prawidłowy czas..
..a żadnych ujęć nie manipuluje; jedyne na co pozwala ..
..".."..
uczciwość; rzadko, ale czasami trochę prostuję " do pionu.." choć osobiście mam inne zdanie; pion jest mylny.
..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: