niedziela, 24 stycznia 2010

"Hallo Mami" Slowa i Sprawiedliwość(6)

 
..taki mądry, to jestem teraz; w tamtym realu rozważałem różne koncepcje, skoro nie wypaliła podstawowa; nie pojawił się żaden znajomy z problemem nadmiaru biletów, albo też..
..i czemuż by nie?
..jakby Ktoś zaproponował - to czemuż nie, ale przecież minęły już te czasy, gdy było to możliwe - medytuję smutno..
..
..wcześniej kilkanaście minut krążyłem po holu; ze dwa razy włączałem się do rozmów w grupkach; to najłatwiejsze, ale jak spytałem ile dali za te bilety i usłyszałem, że " po 20 zł, a resztę zakład pracy.." - nie wytrzymałem i wyznałem, że za 20 zł - to i ja mógłbym kupić..
..wtedy jakaś pani podsumowała mnie krótko; za dziesięć złotych może pan iść na potańcówkę.."
..- a kto będzie śpiewał ? - spytałem
.."ta pani, której pan fundnie.." -to było ciekawe i pouczające; tak mnie oceniają trzezwo - medytuje teraz;
..potańcówka za 10 złotych.. - znów posmutniałem; jakiś wieczorek emerytów, naprawdę organizowali na Osiedlu i faktycznie bilety były po 10 zł - ale to było w maju ..2008 - teraz pewnie cena jest wyższa..- znów wpadłem w zamyślenie..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: