piątek, 15 stycznia 2010

Kotek Fili(7)

 
Cytat;" świat wewnętrzny kotów jest tak bogaty, że nie muszą interesować się tym, co się dzieje wokół nich"
( Quelle;Miłosnicy Kotów -Wydawnictwo HISTORY&HERALDRY)
..
Postanowiłem uporządkować te notatki. Jest to siódme zdjęcie chronologicznie zrobione przez Fili kotkowi; była godzina ca.22.30.
Tak naprawdę sesja z kotkiem zaczęła się o 22.26 gdy zajrzałem do Fili, aby oddać Canona.
Na mój widok z Canonem w ręku kotek zaraz zajął miejsce na scenie, ale tym razem nie na telewizorze z mapą Europy w tle lecz wskoczył na regał.
Był jednak wyraznie speszony, że to widzi Fili więc..zaczął mnie ostentacyjnie ignorować.
Byłem zaskoczony, ale domyśliłem się i wręczyłem aparat Fili..a kotek podjął sesję..
Zatem powołana opinia, do kotka pewnie się nie odnosi; nie jest typowy.On bacznie wszystko obserwuje..i reaguje po swojemu; często ignoruje, czasem ucieka, czasem atakuje(mnie).
..
Wrócę więc do początku sesji, a to ujęcie powtórzę - jako kontynuację chronologiczną.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: