wtorek, 19 stycznia 2010

Podarek Pascala




Winston ChurchillDie Kunst ist, einmal mehr aufzustehen, als man umgeworfen wird.


Winston Churchill

..

..ach sir Winston Churchill, to wielka tajemnica sztuka przetrwania..i wygrania sensu tego trwania - medytuję..

..właśnie w połowie wyszedłem z doskonałego filmu Aviator - i powędrowałem do Sieci.

..niech Fili ogląda sam, a ja kiedyś z taśmy..

..

Byłem wieczorem na telewizji. Coraz częściej to się zdarza, że z kilku minut - mija kilka godzin.

Tutaj minęła północ, a wczesnym wieczorem dałem Fili Myśli Blaise Pascala - najmniej pokreślony egzemplarz  prawie całkiem nowy, ale polski.

Bardzo jestem ciekaw reakcji ; w końcu jest Fili patronem..

Moje zetknięcie z Blaise Pascalem - trudno określić rok, ale na pewno byłem znacznie starszy; 18-19 coś tak, ale to było w P. więc 17-18.

..to się czyta specyficznie; partiami, ale najlepiej spokojnie - mając wolną głowę od pośpiechu i wymagań otoczenia.

..takiego luksusu nie miałem - medytuję.

..

..ciekaw jestem jak ten film ..ale wiem, że jest doskonały; fantastyczny; tylko Ami potrafią tak nakręcić story z takim rozmachem i autentyzmem..

.."i akcją!.."

..czemu więc przerwałem seans -?

..ależ to jest teraz oczywiste; za bardzo mnie wciągał; potem jest jeszcze jeden film i kolejna noc zarwana !

Spokojnie; wytrwamy więcej, i jeszcze więcej; ale spokojnie - pocieszam się ..





Aviator
Lata 20. XX w. Zafascynowany kinem 20-letni milioner, Howard Hughes, postanawia wyreżyserować film. ...więcej »
reż. Martin Scorsese, wyk.Leonardo DiCaprio (Howard Hughes), Cate Blanchett (Katharine Hepburn), Kate Beckinsale (Ava Gardner), John C. Reilly (Noah Dietrich), Alec Baldwin (Juan Trippe), Alan Alda (senator Ralph Owen Brewster), Ian Holm (profesor Fitz)
USA/ Niemcy 2004

Brak komentarzy: