czwartek, 28 lipca 2011

Tamto lato

ŚRODA, 27 LIPCA 2011

Fwd: [Notatnik Pascala III] Tamto lato



---------- Forwarded message ----------
From: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Date: 2011/7/27
Subject: [Notatnik Pascala III] Tamto lato
To: pascal.alter@gmail.com










Pierwszy mój spacer - dokładnie po trzynastu latach.
Wtedy tylko cieszyłem się jak dziecko i powtarzałem; wielkie dzięki Szarusiu.
..
Pro domo sua
Teraz widzę to jeszcze inaczej; sam bym się stąd nie wydostał nad morze do tej pory.
Zrobiło się coś tak ciemno w Kielcach; chwila przerwy i chmury..
Kilka dni temu słyszałem z mojej klatki miaukniecie Szarusia dwa razy, takie charakterystyczne.
Zawieszone, niedokończone.
Być może; z piwnic, które są z tej strony.
Jakie by trzeba mieć układy, aby prosić sąsiadów o przeszukanie piwnicy?
Zresztą; trzeba było spróbować wtedy, trzy dni temu, albo nawet cztery.
Zazwyczaj jest tak, że to co się szuka daleko - jest całkiem blisko.
..
Spróbuję zamieścić trochę ujęć z tamtego lata.
Dwóch podróży do Karwi - przede wszystkim. 

--
Autor: Pascal Alter , blog: Notatnik Pascala III , 7/27/2011 08:50:00 AM

Tamto lato









Nie zapomnę nigdy, Szarusiu

Brak komentarzy: