niedziela, 24 lipca 2011

Tylko dziś; 23 lipca, sobota








..
..
Festiwal Harcerski w Kielcach zakończył się (oficjalnie) tutaj - koncertem galowym.
Zatem prawie cztery godziny (!).
Tylko dla wytrwałych - ale warto było; jak najbardziej.
(..)
Kalinka, dosłowny przekład ( z Wikipedii)
..
Kalinko, kalinko, kalinko moja!
W sadzie jagodo malinko, malinko moja!

Ach, pod sosną, pod zieloną,
Spać połóżcie wy mnie!
Aj-luli, luli, aj-luli, luli,
Spać połóżcie wy mnie!

Kalinko, kalinko, kalinko moja!
W sadzie jagodo malinko, malinko moja!

Ach, soseneczko ty zielona,
Nie szumże nade mną!
Aj-luli, luli, aj-luli, luli,
Nie szumże nade mną!

Kalinko, kalinko, kalinko moja!
W sadzie jagodo malinko, malinko moja!

Ach, krasawico, dusza-dziewico,
Pokochajże ty mnie!
Aj-luli, luli, aj-luli, luli,
Pokochajże ty mnie!

Kalinko, kalinko, kalinko moja!
W sadzie jagodo malinko, malinko moja!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kalinka_%28pie%C5%9B%C5%84%29

Brak komentarzy: