czwartek, 28 lipca 2011

Tamto lato

Tamto lato..








"..Co za towarzystwo! - sami szczęśliwcy.."
Faktycznie; jakoś nie widzę frustratów tutaj na plaży w Karwi - pierwszego dnia mojego pobytu.
To znaczy 18 sierpnia 2008 r.
Fakt.

Tamto lato..







"..ludzie chodzą grupkami, a niektórzy plażują."
..
Tryb auto nie był tu właściwy; Nikon błyskał za każdym razem.

Tamto lato..







"..samotników jakoś nie widać.."
..
Faktycznie; teraz widzę dopiero - jak chętnie (dzieci ! )ujmowałem ludzi.
Jednak nie podejmowałem kontaktów bliższych.
..
Nie znałem możliwości tego Nikona, ani podstaw obsługi.
Ratowałem się trybem auto..

Tamto lato; Karwia - plaża









Piękna plaża w Karwi..nawet pod wieczór ruch spory.
..
Jednak zaglądam do notatek;
"spory ruch, ciekawe jak to wygląda w dzień.."etc.

Brak komentarzy: