czwartek, 17 stycznia 2008

Re: Jak pisać,to pisać

2008/1/17, Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>:
> Wieczorem dowiedziałem się,że Fili zachorował . Zapytałem co z tą
> skargą? Nachbarin spojrzała-ach ! Zgoda,napiszę dobrze- na wtorek.
> Będzie w sam raz ! Bo skargi nie należy pisać zaraz ! Nigdy w dniu
> zdarzenia. Ani nazajutrz. Dopiero trzeciego dnia gdy poczucie krzywdy
> nie zaślepia,zanotować tezy. Czwartego dnia zostawić co najważniejsze
> i ująć na jednej stronie ! Piątego dnia coś skreślić albo sprostować
> ,napisać i podpisać. Można wysłać lub zanieść nawet nazajutrz,byle nie
> minęło siedem dni! Bo wtedy napęd minie - i po skardze. Zasada jednej
> strony co do pisma,dla skarg jest święta . Należy unikać powoływania
> się na przepisy ..chyba,że to skarga do sądu etc. W tym wypadku
> skondensowany opis zdarzenia. "szarpał,wyciągnął,prowokował" .Kto?
> Nauczyciel. Kiedy? Na lekcji . Dlaczego? Nie wiadomo . Może Adresat
> wyjaśni! Ten plan,został zatwierdzony . Teraz jak Fili trochę dojdzie
> do sił,napiszemy razem , jak ćwiczenie. Bardzo mi zaimponował,że nic
> nie powiedział temu narwańcowi,a po lekcji przemocy poszedł do pana
> dyrektora. Teraz go nauczę ,jak pisać skargi- to w gimnazjum może się
> przyda,a w liceum na pewno. Jutro akurat mam sprawę ważną-o wyjawienie
> majątku :-). Mój majątek,to moja głowa Wysoki Sądzie ! Ale z
> włosami-bo na mądrej głowie nawet włosy myślą! Dlatego nie jest
> przesądem ,lecz mądrością ludową,że przed egzaminem nie ścina się
> włosów. Dlatego,nie posłuchałem z tym strzyżeniem. Muszę jednak
> wystąpić do protokółu jutro - sam bym przepadł. Co wiele razy
> przerabiałem. To może być najcięższa sprawa- i kwota horrendalna ! Ale
> koszty egzekucyjne,to 70 proc.wierzytelności ! Co należy wyjaśnić i
> ubiegać się o umorzenie . Ile można. Ależ dałem się wrobić! Musimy to
> notować Blaise Pascal,aby się nie pogubić . Również tego Gmaila z
> komórki do bloga, nie skończę ! Wysiada kciuk i tracę wątek. Pozostało
> 216,212,208,..dobrze liczy:190,znaków ze spacjami:166
>

Brak komentarzy: