wtorek, 29 stycznia 2008

Re: Straszna propaganda

Mam więc rozszerzenia posta w Gmailu,do 4100 znaków poprzez "Re"-ale
to można powtarzać. Zatem wystarczyłoby mieć inną komórkę,żeby nie
techniką SMS. Za wolno! Jednak dobre i to,bo mogę blogować wszędzie! 4
tys. znaków jest w sam raz, - Blaise Pascal,to nawet więcej niż
trzeba. Odnotujmy tę myśl Profesora z lektury wczoraj: Słuszną zaś
sprawą jest z nędzy bytu wykrzesać to,co w nim nędzą już nie
jest.(Henryk Elzenberg- Kłopot z istnieniem : zapis z 8.października
1959. Muszę wrócić do tego tomu pism Profesora Z filozofii kultury .
Obok PRóby kontaktu, są tam Eseje i Inedita wyd. Znak 1991 . Bez
wątpienia,do nikogo,no,no- Blaise Pascal, właśnie miałem napisać
propagandę. To mnie też frapuje,czemu sam siebie,jakby "ustawiam"-
skoro mam wciąż sprawę otwartą z Professorem Heideggerem? Dziś znowu
prolongowali mi termin w Krakowie. To wielka pociecha,czytać
bezpośrednio Heideggera- tego mi nie zabieraj nigdy Blaise Pascal !
"Nigdy": straszna propaganda.

2008/1/29, Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>:
> Mam na myśli radio rządowe PR I- które czasami słucham,aby się
> przekonać. Jednak kategorycznie unikam rozmów z LUSTERIANAMi. Była po
> 20.audycja reporterów. Bohaterka po studiach prawniczych od trzech lat
> szuka pracy w sądach. W audycji całe gremium lansowało pogląd,że to
> jej wina i powinna trochę zmienić kierunek,czy musi pracować w sądzie?
> Ktoś podsunął-to może w prokuraturze? Są tacy przepracowani! Na to
> obruszyła się pani-szycha z ministerstwa:ależ mamy 8 tys.prokuratorów
> i asesorów prok.- najwięcej w Euro! No i 200 asystentów.,Czekam na
> takie info, które im się wyrywają mimo całej propagandy! "czasami to
> nawet ksiądz prawdę powie"- więc dlaczego aż tylu prokuratorów?
> Penalizacja i strach,trzeba jak najwięcej strażników - kto ma bronić
> tego Skansenu? Stąd ta obłąkana propaganda w radiu rządowym. Jak jest
> w tv nie wiem,bo nie oglądam. A prasa? Tego nikt nie kupuje,ale czytać
> nie da się nawet tytułów. Dlaczego jest tak nachalna propaganda? Tego
> nie było w stanie wojennym. Ta misja widać ogłupia LUSTERIAN jak
> nigdy. Trzeba to wyjaśnić tylko:dlaczego jest 8 tys.prokuratorów,a ilu
> sędziów? A ilu księży? Ilu urzędników? Ilu policjantów,ilu agentów?ilu
> nauczycieli? No dobrze- a ilu strażaków?albo lekarzy? Co z
> pielęgniarkami? A robotnicy- czy są jeszcze? W jakich zawodach? Trzeba
> to ustalić,a na samym końcu ilu jest pismaków? W tv,radiu prasie. Jak
> to będę wiedział,to ustalę przyczynę tej strasznej bo ogłupiającej
> propagandy. ........,....,........,..,.....,.., Zaniosłem do
> Sądu,kolejne pismo w sprawie pochówku-choć czuję sie trochę
> lepiej.Wydaje się,że jeszcze tym razem.. Byłem tam na Prostej tuż
> przed,czyli o 15.50,ale to przez kolejkę do ksero. Odbijałem po drodze
> pismo na Krakowskiej, w Wydz.Pedagogicznym,na III,akurat tam bylo
> ksero no i spora kolejka studentek- z 20.minut. Jak wychodziłem była
> 15.40,czyli na Prostą w 10 min.-dobry czas. Potem do Jagienki już
> spoko,a tu musiałem odpoczywać. Teraz będę pracował nad skargą do
> Kuratorium,jeśli uda się dziś.. Wtedy wrócimy jutro i potem,aż do
> skutku. Propaganda..
>

Brak komentarzy: