wtorek, 19 lutego 2008

Re: Magia Sieci

PofatygowalemsiejednakdoSieci - jest 23.17

On 2/19/08, Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com> wrote:
> 23.10 Jednak nie moglemzasnac , pofatygowalemsie do prawdziwejSieci.
> Pretekstem bylo ,ze z komorki nie dostalem potwierdzenia . Teraz przy
> okazji poszperam troche w Sieci , moze akurat , cos natrafie .
>
> On 2/19/08, Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com> wrote:
> > Spędziłem dziś sporo czasu w poszukiwaniu Stevea Fossetta i polubiłem
> > go jeszcze bardziej. Zacząłem już wczoraj i miałem nawet dwa ciekawe
> > do sprawy przyczynki. Zwłaszcza ,jedno ciekawe: strasznie długie
> > oświadczenie jego żony Peggy F.jakoś uzasadniające ten pośpiech. To
> > mogło być z 50-70 str. Czy to możliwe,ale byłem strasznie naiwny,bo
> > zamiast to złapać na dysk,zamknąłem a potem nie dało się odnaleźć!
> > Dziś też nie,a nawet mniej było niż wczoraj. Co się dzieje Blaise
> > Pascal? Każdy by się zdenerwował,ale ja się zawziąłem teraz będę
> > tropił Stevea F. w Sieci,kiedy tylko..bo go odgadnę dzięki tej magii ,
> > ustalę czy było z nim podobnie jak z Don Kichota alter ego : wszedł
> > do księgarni i zobaczył książkę o sobie ! Czym się bardzo przejął i...
> > Jak było tam, wiadomo. Teraz Sieć ,ale i media mogą powołać alter ego
> > - praktycznie każdego. Cóż dopiero,jak się jest na topie i chce dalej.
> > To są trudne sprawy, nie do wytrzymania. Mojego bliźniaka
> > zodiakalnego,co do dnia,miesiąca i roku- Bobby F. - to właśnie
> > zniszczyło,już miesiąc jak nie żyje przez tą magie! Mój Bobby, gdzie
> > ty teraz jesteś? Może spotkałeś Ducha Szach ? Może po prostu wszystko
> > jest i nie jest zarazem? Będę jak dotąd trzymał się środka: wariować
> > w małych, żeby nie zwariować całkiem. To na tyle. Dziubdzianie na
> > Nokii gmaila, to trudne zadanie. Już nie czuję kciuka od tej palcówki.
> > Pora spać dziś wcześniej , tutaj dopiero 22.24 - a tam? Jakby co, to
> > może odwiedź mnie we śnie Steve - cóż my wiemy z tego, czym jesteśmy.
> > W tym Sieć nie pomoże, ani wariowanie, ani nic.
> >
>

Brak komentarzy: